Relaxed dagje thuis en genieten van verschillende wijnen

Verenigde Staten, Pulaski County

Vandaag stond de was doen op het programma dus lekker thuis gebleven. Het weer was heerlijk, tussen de 25 en 30 graden. De kids en wijzelf ondertussen lekker gezwommen in het gloednieuwe zwembad en daarnaast gelezen in de stoel buiten in de schaduw. We zagen opnieuw een hert in de tuin.
Alle was zit weer schoon in de koffer, ideaal.
Chris is met Alexandra nog even wat boodschappen wezen doen. Hij heeft cognac gekocht aangezien hij erachter kwam dat John nog nooit cognac had gedronken.
Na het avondeten zijn Lucienne, Alexandra en ik naar een Winery geweest. Een wijnproeverij dus. Supergezellig buiten op een terrasje onder het genot van verschillende soorten wijn de ondergaande zon gezien. Uitkijkend over de wijnvelden. We hadden geregeld dat John ons zou brengen en halen dus dat was fijn.
Eenmaal thuis aangekomen geven 22:00 uur zaten Chris en de kinderen aan het haardvuur buiten weer Smoares te maken. John voor het eerst cognac op echter vond hij het niet lekker. Wij aangeschoven bij het haardvuur en de avond zo afgesloten. Weer een prachtige sterrenhemel gezien. Morgen alweer de laatste dag hier. We gaan morgenochtend mee naar de kerk en daarna gaan we een kijkje nemen in the Greenery waar John werkt. Ben benieuwd.

Echt lekker vakantie! Wat fijn om zulke gastvrije familie te hebben.

Corrine 2019-07-28 06:57:00

Dus........ kleine wasjes, grote wasjes (weer een liedje Alexandra) en een bekende kreet uit Frankrijk: “we gaan lekker wijnen”. Rustig aan heeft toch weer iedereen genoten, leuk...... en alvast een goeie reis naar de volgende bestemming.

Joop Stuij 2019-07-28 09:53:25

Wat zie je er mooi uit op de foto, prachtige jurk! Allemaal heerlijk aan het genieten. Fijne reis verder.