Brunch met de familie en opnieuw het vliegtuig in

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag alweer vroeg wakker, rond de klok van 6. Maar even mijn Facebook gecheckt en geappt met familie. Uiteindelijk toch nog een uurtje geslapen.

Daarna heerlijk gebrunched met Leonie en Marc en 2 van hun zoons Guy en Charlie plus de vriendin van Charlie, Courtney.
Leuk om hen te zien en te spreken. Courtney en Charlie willen volgend jaar trouwen in Toscane dus wij hebben hen veel verteld over die prachtige omgeving. Op hun beurt vertelden zij over het leven hier. Ze waren dan ook zeer verbaasd dat wij vakantiegeld krijgen, en soms ook nog een 13e maand. Dat wij 100% uitbetaald krijgen bij ziekte, vakantiegeld krijgen en ook sommigen een auto van de zaak waar je mee op vakantie kan en de benzine betaald krijgt. Als je dat zo allemaal achter elkaar zegt is het ook best bizar en hebben we het ontzettend goed in NL.

Na de brunch nog even wat gehangen en gekletst en toen naar het vliegveld vertrokken. Het inleveren van de auto ging snel en probleemloos.
De douane ging ook soepel en we kregen weer voorrang op anderen omdat we kinderen onder de 12 jaar hebben, ideaal!!
De vlucht was met lichte turbulentie en Twan was erg teleurgesteld dat hij geen schermpje had. Dus daarom lekker een spelletje gedaan. Chris en Emma deden lekker een dutje. We dachten redelijk voorbereidt te zijn op de hitte maar hierop kan niemand zich voorbereiden, hoewel de zon al onder was, was het toch nog 108 Farenheit, dus rond de 42 graden.
Dus een klap in het gezicht op het moment dat we naar buiten liepen. Het vliegveld zelf was al een belevenis op zich, met direct overal gokkasten.
Met de taxi naar onze inn gegaan, we hadden van tevoren expres een goedkoper hotelletje gekozen omdat we hier maar 1 nachtje blijven en morgen als de camper ophalen.
Misschien toch wel spijt van deze beslissing aangezien we bij aankomst direct een doordringende wietlucht roken, een dronken vent aan de overkant van de weg levenloos zagen liggen en iemand uit de prullenbak zagen eten. Een redelijke cultuurschok dus, met name ook voor de kinderen.
Ik wil ook niet verder nadenken wat er op deze kamers allemaal gebeurd! Gelukkig zitten er naast ons meerdere gezinnen. We zijn dus niet de enige. Het is even niet anders, we zullen het ermee moeten doen. De kamer is klein maar schoon. En gelukkig een prima airco.
Daarna even gekeken waar we morgenochtend kunnen ontbijten en wat flessen water gekocht. We hebben een glimp opgevangen van de Strip echter wijselijk besloten dit voor ons bezoek aan Vegas later deze vakantie over te laten.

We hebben van Leonie flink wat proviand en broodjes meegekregen dus dat hebben we vanavond lekker op bed veroberd.
Het is hier 2 uur eerder dan in Minneapolis. Dus toch maar weer proberen nog even op te blijven. Weer een enerveerde dag, morgen de Camper ophalen. We zijn enorm benieuwd hoe dat allemaal gaat.

Emma wil graag ook een stukje schrijven, zie hieronder:

Halloooo πŸ˜πŸ‘‹πŸ»
We hebben vandaag niet veel gedaan maar ik ga het toch maar vertellen 🀣
Vanochtend hebben we met tante Leonie, Ome Mark, En nog een paar mensen uit de familie gebruncht
Daarna hebben ik en Twan nog even buitengespeeld en daarna hebben we afscheid genomen en naar het vliegveld gegaan ✈️
In het vliegtuig ben ik in slaap gevallen maar zover ik gezien heb was het beneden erg mooi πŸ˜…
We zijn via de taxi naar ons hotel gebracht alleen is het buiten niet zo fijn omdat er rare mensen rondliepen maar we gaan morgen weg dus het maakt niet zo veel uit πŸ™ƒ
We gaan straks slapen en morgen weer wakker worden 😝
Doeiiiii groetjes mijjjjj πŸ˜†
(Emma)

Geweldig leuk om zo mee te lezen. Veel plezier vandaag!

Jouke 2017-07-10 07:24:38

Erg leuk om op deze manier met jullie "mee te reizen"! Veel plezier daar, geniet ervan en we wachten met veel plezier op al jullie avonturen πŸ˜€

Rebecca 2017-07-10 09:15:03

Geen foto's?? 😜

Yvonne 2017-07-10 11:19:28

Hallo Emma, wat leuk dat jij ook mee doet aan het verslag. Veel liefs en we missen jullie wel.

Leonie 2017-07-10 12:26:03

Erg leuk om te lezen! Veel plezier nog! Leuk verhaaltje EmmaπŸ˜‰

Familie.Visscher.op.Droomreis 2017-07-10 20:46:28

Jacolien we genieten van je verslag. Je ziet het gewoon voor je. We kunnen jullie toch volgen via de site. Emma jouw verhaal is ook erg leuk. Ga zo door.

Pa en ma Honkoop 2017-07-10 21:53:03

Heerlijk om zo'n lange vakantie te mogen hebben. Have a safe trip!!