Zwemmen in Claytor lake en opzetten zwembad

Verenigde Staten, Pulaski County

Vandaag om 8:15 uur wakker geworden waarna we verwend werden met een uitgebreid ontbijt. Al snel besloten dat Chris John zou helpen met het opzetten van het zwembad in de achtertuin en dat Alexandra, de kids en ik zouden gaan zwemmen in een prachtig meer hier vlakbij. De kids willen niets liever dan zwemmen.....John en Lucienne hadden 2 stoelen en 2 opblaasbanden om mee te nemen naar het meer.
Dus wij tegen het middaguur die kant op gegaan, eerst nog langs de Wallmart om wat drinken en iets te snoepen mee te nemen waarna we al snel bij het meer aankwamen. Het was rustig en niet te warm dus goed vertoeven. Toen Alexandra haar stoel wilde opzetten gaf ze een gil. Er bleek een flinke spin op de stoel te zitten. Ik ben ook geen held maar uiteindelijk met de slipper kon ik hem
er vanaf halen. Op het meer was ook een vlot met duikplank dus Twan is daar veel vanaf geweest. Ook waren er overal lifeguards, die enorm streng waren op van alles en nog wat.
Toen Emma en Twan wat aan het stoeien waren in het water werd er al gefloten, dat maakte in ieder geval meer indruk als dat ik roep dat ze van elkaar af moeten blijven. Goed geregeld dus!
We hebben flink zonnebrand gesmeerd maar helaas vanavond geconstateerd dat iedereen toch goed verbrand was. Morgen maar even uit de zon blijven.
Om 1800 uur kwamen we thuis en stond het enorme zwembad op, er kan 24000
liter water in. De brandweer was langsgekomen om het bad te vullen want anders zou het 3 dagen duren voordat het gevuld was. Ze zijn in totaal 3 x geweest omdat de tank van de brandweerauto niet toereikend was. Chris had het erg naar zijn zin gehad vandaag en was moe maar voldaan.

De zon heeft ons allemaal soezig gemaakt dus vroeg onder de wol gegaan vandaag.

Goedemorgen.... Na een 'plaknacht' nu eerst om 5.30 uur en een buitentemperatuur van bijna 25 graden onder het genot van een lekker warm koppie thee eerst een reactie op jullie verslag. Een zwembad gevuld door de brandweer, fantastisch toch? En die spin zag er ook wel een beetje 'eng' uit maar dat werd weer goedgemaakt door dat leuke hert. Ook nog die 'strenge' lifeguard, dus nu maar 'thuis' even in de plomp.......genieten maar!

Joop Stuij 2019-07-25 05:21:00

Kijk dat noem je nou een zwembad🤩

Ariea 2019-07-25 06:59:17

Ieuwwwww!! Die spin is eng. Ik verklaar je bij deze tot superheld! Brrrrrrr.

Corrine 2019-07-25 07:50:38

Het lijkt erop of jullie (behalve Chris dan ;)) voor het eerst echt lekker hebben gerelaxt. Ziet er mooi uit daar!

Dorinda 2019-07-25 08:32:03

Geweldig en dan komt de brandweer nog 3 keer ook. Hoef je in Nederland denk ik niet te proberen, haha. Maar hard gewerkt Chris. Nu tijd voor jou om te ontspannen😇

Peter 2019-07-25 11:03:55

Dit is nog eens een zwembad .Het is super leuk om jullie te volgen.