Een dag met een gouden randje

Verenigde Staten, Pulaski County

Vandaag werden we om 7:00 uur gewekt. Om 9 uur hadden John en Lucien namelijk een bootje gehuurd dus op tijd eruit en ontbijten. Opnieuw naar Claytor lake gegaan naar de bootverhuur. Daar aangekomen bleken we een flinke boot mee te krijgen. Een bijzondere vorm (de basis was een catamaran) met stoeltjes erop, een BBQ, een prullenbak en zelfs een toilet.
En een behoorlijke motor aan de boot. Daarbij hing er een band achter te boot waar de kids op konden liggen. Dat werd uiteraard goed ontvangen door de kinderen. Wat een prachtige omgeving, we hebben veel mooie huizen gezien aan het meer met boten aan de stijger. Het meer is behoorlijk groot en we hebben dan ook 4 uur ongestoord kunnen varen. Op het moment dat de kids achter de boot lagen werden er scherpe bochten gemaakt om het effect van de band op het water te vergroten. Uiteindelijk hebben Twan en Chris ook nog een ronde gedaan en Emma en ik daarna. Dat zal ik morgen wel in mijn armen voelen.

Daarna naar huis, lekker gedouched en vanmiddag even niet zoveel gedaan. Emma zit middenin een spannend boek en Twan keek een film op Netflix. Iedereen even zijn eigen ding doen.

Om 17 uur richting een Chinees/Japans restaurant waar we sushi hebben gegeten. John had Chinees en de kids patat en kipnuggets. John maakte een grapje met Emma, als zij 1 sushi rolletje zou eten zou ze 5 dollar krijgen. Een moeilijke keuze voor haar want 5 dollar kan zomaar weer een half kledingstuk zijn. Uiteindelijk dus toch voor het geld gegaan en heeft ze de sushi opgegeten. Ze vond het vreselijk vies dus ik denk dat ze het voorlopig niet meer probeert helaas. De 5 euro is wel binnen.

Thuis een kampvuur gemaakt en de kids hebben smoares gemaakt. Marshmallows geplet tussen kaakjes met chocolade ertussen. Superzoet en na 2 stuks heb je echt genoeg. Uiteraard ik als zoetekauw heb ik er ook een paar geprobeerd.
Heerlijk

Daarna totdat het pikkedonker was buiten blijven zitten, het was gelukkig stukken minder koud dan gisteren en eergisteren.
Echt een fantastische dag gehad met water, zon, relaxen en afgesloten met een gezellig kampvuur, kortom een dag met een gouden randje.

Good morning folks......... Leuk verslagje weer, klinkt allemaal gezellig, lekker varen en 's-avonds bij het vuur. Goeie deal van Emma en John, even doorbijten en 5 dollar in 'the pocket'! Dus succes met shoppen vandaag...prettige dag, doei!

Joop Stuij 2019-07-26 06:59:17

Wat een avonturen elke dag weer! Een genot om je blogs te lezen. Je schrijft beeldend, ik zie het voor me. Groetjes en een fijne dag!

Arianne 2019-07-26 09:16:44

Wat een grappige boot! Ziet er weer erg gezellig uit allemaal. En jammer dat Emma de sushi dan toch niet lekker vond... Maar wel money in the pocket 🤑!

Dorinda 2019-07-26 09:22:11

Wat een leuke dag en leuke foto's. Het plezier straalt er vanaf. De volgende keer als wij naar nederland komen dan wil ik voor 5 euro wel een bitterbal eten, zelfs wel 10 ;-)

Leonie 2019-07-26 12:29:00

Het was een super leuke dag. Uit eten was reuze gezellig.Heb die foto ervan op face book gezet😁

Lucia 2019-07-26 14:32:06

Beste mensen wat een leuke vakantie ! Het is nu allemaal zo ontspannen. Leuke familie heb je uitgezocht, Jacolien ! Verder de groeten en nog veel plezier voor ALLE familieleden. Liefs van Anneke.

Anneke. 2019-07-26 15:04:53

Leuk om jullie zo te volgen, we genieten van de leuke verhalen. Zo te zien zitten jullie niet zo heel ver van de Blue Ridge Parkway af. In onze herinnering een prachtig gebied. Heel veel plezier!

René en Dina 2019-07-26 19:14:25

Jacolien mag ik foto's van de familie copieren om z'n op mijn digitale lijst te zetten?

Leonie 2019-07-26 22:56:12

Bootje van vorig jaar in de Biesbosch was een stuk kleiner😂