Warm ontvangst bij familie Secker

Verenigde Staten, Pulaski County

Vandaag weer (te) vroeg wakker, zucht....
Rustig ontbeten en daarna de koffers gepakt. Om 11:00 uur de auto ingegaan richting tante Lucienne. Zo’n 350 km rijden. Nu mijn beurt om achter het stuur te zitten. Het landschap onderweg lijkt een beetje op Sauerland. Erg groen en bosrijk.
Om 14:15 uur zonder vertraging aangekomen, ze wonen ineen prachtig huis uit 1859, vlak voor de burgeroorlog gebouwd. De kids slapen op een luchtbed bij ons op de kamer en Alexandra een kamer voor zichzelf. Ook weleens lekker voor haar..
Gelijk een bakje koffie gedronken en een cupcake erbij. Daarna aan het haardvuur buiten gekletst met uncle John over van alles en nog wat. Lucien zorgde ondertussen voor een heerlijk avondmaal. Wat een luxe.

Daarna terug naar het haardvuur, eenmaal donker zagen we vuurvliegjes en zelfs een hert lopen. De herten maken veel schade in de tuin en vooral de moestuin. Dus dat is de keerzijde ervan.
Verder had een van de buren laatst een beer in de kelder.....
Het was wel een frisse avond. Dus om half 11 lekker naar bed gegaan. Morgen de omgeving hier verkennen en Chris gaat John helpen met het opbouwen van het zwembad. Daarna wordt de brandweer gebeld om het zwembad te vullen. Ik ben benieuwd!

Geniet lekker van de mooie omgeving en familie. Het is al weer 15 jaar geleden dat wij daar in de buurt zijn geweest. Nu onze jongste en zijn vrouw net naar North Carolina zijn verhuisd kijken wij er naar uit om die omgeving weer te zien. C&C hadden jullie graag weer willen zien maar zij zijn deze week weer in MN voor een trouwerij. Zondag vertrekken ze weer naar hun nieuwe plek en dan zijn jullie weer naar het noorden aan het trekken als ik het goed begrepen heb van Alexandra. Groetjes en veel liefs.

Leonie 2019-07-24 04:59:57

Zo te horen hebben jullie de ergste hitte in New York gelaten, ook wel lekker denk ik. Nu genieten van het echte Amerika bij familie. Veel plezier.

Corrine 2019-07-24 07:35:40

Na weer een korte rit gelukkig veilig en wel bij de familie, nu even 'lekker chillen' en dan morgen aan de rand van het nieuwe zwembad. Luxe hoor! Veel plezier met z'n zevenen en pas op voor overstekende beertjes!

Joop Stuij 2019-07-24 12:02:03

Wat leuk dat jullie bij Luciƫnne en John zo warm zijn onthaald. Fijn ook dat de reis voorspoedig is gegaan. Bijzonder dat jullie van een zwembad kunnen genieten. Veel liefs en een hartelijke groet voor de gehele familie. Anneke, mede namens John.