Zwemmen, supersnel shoppen en een goochelshow in Hotel Tropicana

Verenigde Staten, Las Vegas

Dit is een bericht van Twan:
We zijn vandaag wakker geworden we moesten gelijk omkleden
En toen waren we omgekleed en gelijk naar beneden
En toen mochten we als ochtend eten een donut met een Amerikaanse vlag erop
En toen gingen we naar het zwembad en toen gingen we douchen maar dat
wilde ik niet maar toen werden papa en mama chagrijnig
Dus ik onder de douch en we gingen gelijk het hotel uit
En toen gingen we naar de Coca Cola shop en toen keken papa en mama
Voor een show met magie en Emma en ik waren gratis en die show hete
David Goldrake en dat was magisch en ik ben met David Goldrake op de foto geweest en papa ook toen gingen we in een bus naar een outlet
Maar de bus was heet en er was geen airco in de bus -_-
En in de bus was rond de 44 graden 0_0 en toen waren we bij de outlet
En toen waren we bij Food Court en Emma en ik mochten kiezen wat we wilden
En Emma koos patat en mayonaise en 7 up en ik patat en mayonaise en cola
En van papa en mama weet ik niet meer en toen gingen we in een winkel waar je mannen kleding
kan kopen en weer terug in dezelfde bus weer super heet maar 2 haltes voor new york new york
Gingen we in een bus met airco en toen kwamen we aan
Hebben Emma en ik nog een halve film gekeken en toen mocht ik dit typen
Dit was de bericht van Twan doei!

Vanmorgen zoals verwacht heerlijk uitgeslapen, we werden tegen 10:00 uur wakker. Beneden een donut als ontbijt genomen en de kids zijn het zwembad ingegaan. Zelf heb ik met een tijdschrift op 1 van de stoelen gelegen.
Chris wilde toch eens 1 keer in zijn leven aan de roullet tafel staan en dan natuurlijk hier in Vegas. Hij heeft 10 dollar verspeelt en deed hier nog geen 5 minuten over, niet echt een talent dus. Dan maar geld verdienen door gewoon te werken.

Kids met moeite uit het zwembad gekregen en op naar het Outlet centre stuiten we op een ticketverkoop nog voordat we de bus hadden gepakt naar het Oulet centre. Voor shows van vanavond. Toch wel leuk misschien.
Uiteindelijk tickets gekocht voor een show in hotel Tropicana, naar een illusionist. Dus ook leuk voor de kids. Die mochten gratis mee dus uiteindelijk voor niet al te veel geld een avond vertier.
Echter nadat we de tickets hadden gekocht moesten we eerst naar het betreffende hotel om de officiële tickets te halen. Dat duurde en duurde maar. Uiteindelijk in de bus naar het outlet centre maar voor we daar waren hadden we nog maar nauwelijks een uur om te shoppen. De show zou namelijk 19:00 uur vanavond al beginnen en we wilden ons ook van tevoren nog even opfrissen.
Emma was hier nogal teleurgesteld over want die had zich er erg op verheugd. Uiteindelijk bij de Tommy Hilfinger voor Chris flink ingeslagen en toen moesten we alweer terug.
De bus heen en terug was enorm heet, geen airco en eigenlijk gewoon niet te doen.
Fink bezweet kwamen we terug op de kamer, snel gedouched en omgekleed en hup naar de show in hotel Tropicana. Gelukkig is dit hotel aan de overkant van de weg en was maar 15 min lopen.
Emma beloofd dat we morgen met de auto langs of de zuid versie van de outlet gaan of de noord versie.
Zelf heb ik ook nog wensen dus wil ook graag even op het gemak kunnen shoppen.

De show was geweldig, het was de Luxemburgse Hans Klok. Echt heel leuk met allerlei effecten.. Vooral Twan kwam niet uitgepraat over alle acts en dacht bij alles wel te weten hoe het was uitgevoerd.

Daarna nog snel een klein hapje gegeten in ons eigen hotel, en wat een drukte weer. Chris wilde meer reuring na al die nationale parken, en nu verzucht hij dat hij wel weer aan rust toe is. Dus prima dat we morgen weer verder gaan.

Dus op maar Death Valley morgen, enorm benieuwd wat we gaan zien. De zonsondergang moet prachtig zijn dus doe willen we vanaf Zabriskie point gaan bekijken.
En ook wel benieuwd hoe we de hitte daar gaan ervaren.
Om 9:00 uur kunnen we de auto ophalen dus de wekker wordt weer gezet.

Wat een stad, dat Las Vegas. Volgens mij bestaat er niets vergelijkbaars. Stay safe in death valley!

Corrine 2017-07-21 08:03:10

Wat gaaf he! Alleen je raakt idd wel overprikkeld door alle knipperende lichtjes en toeters & bellen. Nu weer op naar de rust. Have fun! 😉

Alexandra 2017-07-21 09:16:23

Wat een rustig dagje moest worden in Las Vegas werd toch uiteindelijk een gehaast dagje..... maar er komt misschien wel een herkansing voor Emma om te winkelen! Kinderen lekker gezwommen en Christian 'gegokt', dus dat was ook wel leuk. Het gokken zit in de familie, Alexandra en ik hebben het er toen ook eens gewaagd, alleen hadden wij 12 dollar winst., maar bij de volgende beurt was dat ook weer gauw historie! Na de dag nog een showtje meegepikt (bij ons was de Nederlandse Hans Klok), er is daar altijd wel wat te beleven maar vanaf morgen is de 'rust' weergekeert. Wel leuk toch?? Dit maak je in Nederland niet elke dag mee.

Joop Stuij 2017-07-21 09:17:00

Las Vegas is inderdaad druk. Maar je moet het een keer mee- gemaakt hebben. Wij hebben er indertijd 0,50 dollarcent verspeeld. Niks gewonnen. Bedankt voor je verhaal, het is zo heel leuk om jullie op deze manier te volgen ! Veel liefs en een hartelijke groet.