Weer terug !!!

Nederland, Hellevoetsluis

Vanmorgen om 6.20 geland. We hebben niet kunnen slapen dus het wordt nu even vechten tegen de Jetlag. Joyce en Loes stonden al klaar om ons naar huis te brengen. Nadat we alle vreugde traantjes hadden weggeveegd heeft Joyce ons als de brandweer naar Hellevoetsluis gebracht.
Daar stond ons huis te glimmen want wat hadden de 4 steltjes en Joyce en Pieter hard gewerkt. Ook hadden onze buurtjes slingers opgehangen. Dus weer een momentje om even een traantje te laten. Hartstikke bedankt.

Het zit er dus op en we kunnen nu terugkijken op een geweldige reis.

Aantal vluchten 12
Aantal uren gevlogen 63 Uur
Afgelegde totale afstand 58642 Km
Afgelegde afstand auto 7514 Km
Aantal hotel overnachtingen 55

Fijn dat jullie er weer zijn.!!!!!!! We gaan de verslagen missen. maar het persoonlijk contact is toch leuker. WB

willem en bep 2016-09-21 11:11:22

Wat fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Hopelijk gooit de jetlag niet te veel roet in het eten. Kom maar rustig bij om heerlijk na te genieten. Bedankt voor de mooie verslagen en foto's! Liefs van ons

De 4 vd steltjes 2016-09-21 13:13:00

Geweldige reis hebben jullie gehad. Ongelooflijk veel indrukken en heel leuk om alles van afstand hier meegemaakt te hebben!

lieuwe de Jong 2016-09-21 13:17:42

Dat is nog eens leuk thuis komen zeg. Fijn weer veilig en gezond op Ned bodem. Liefs van ons xxxx

Josette 2016-09-21 16:19:47

Dat is inderdaad nog eens een vrolijk welkom! Wij hebben echt genoten van alle mooie verslagen en foto's. Jeroen ook hoor! Maar..... we zijn ook weer blij dat jullie were 'safe and sound' terug zijn. 😘😘