Met de auto naar het zuiden Rotorua

Nieuw-Zeeland, Rotorua

Vanmorgen weer koffers gepakt en daarna ontbeten en uitgecheckt. Daarna hebben we de koffers even in het hotel achter gelaten en zijn naar de rental car Ezi gewandeld. Han heeft keelpijn dus even strepsels gekocht , dat moeten we de kop indrukken natuurlijk.
Na een hoop papierwerk kregen wij de sleutels. Dat is even wennen. Ik stond op Han te wachten om in te stappen hihi verkeerde kant. Wij gaan links rijden dus. Spannend! Han deed het helemaal super.Koffers opgepikt en verder gaat ons avontuur. De stad uit en onderweg een lekker bakkie. Even bedenken we om naar Waitomo Caves te gaan en daar de
Grotten te bekijken, maar om het programma niet te druk te maken gaan we door naar
Rotorua. Onderweg een een heerlijk soepje in Cambridge en om 3 uur arriveerde we bij ons appartement. We werden zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar en zijn vrouw. Met een kop thee kregen we meer informatie wat we allemaal konden doen dan goed voor ons was.
Wij besluiten om van ons mooie appartement te genieten met uitzicht over Lake Rotorua.
Voor morgen weer genoeg plannen, maar voor vanavond, onderuit en op tijd naar bed.

Het is weer prachtig weer. Weer hele mooie foto's. Fijn hè als je links moet rijden, dat er al iemand voor je zit. Ik hoop dat Han niet ziek wordt. Een cognacje doet wonderen voor het slapen gaan. Nog heel veel plezier op jullie drukke reis. We vertrekken straks. Liefs Zussie

Zussie 2016-08-15 08:52:52

Lieve Swaas en Han . Weer eens een ander vervoermiddel , en fijn dus een auto en dat geeft denk best veel vrijheid . Links rijden dat is echt dus goed opletten weer . Jullie maken het voor ons spannend om te lezen . Je vluchten , taxi s , metro s , bussen en lopen . Prachtig de foto s van weer Nieuw Zeeland . En ook jullie appartement geweldig . Fijne dagen weer en jullie als reisleider geslaagd . Veel liefs Teuni

Teuni Klerk Vogelaar 2016-08-15 08:58:49

Lekker een beetje ruimte in het appartement, hoop dat jullie daar een aantal daagjes van mogen genieten. En natuurlijk dat Han snel weer opknapt! 😘

Syl 2016-08-15 09:19:33

Ziet er wederom weer super uit .. Genietse

Cas en Jenny 2016-08-15 20:26:29

We rijden deze keer ook weer met jullie mee. Ook wij genieten een beetje van al dat moois. Sterkte met je keel Han, want dat kan je niet gebruiken. Even een goeie pil en weer verder genieten.

Chris en Hennie 2016-08-15 22:39:28

zo even wennen al dat linkse gedoe..Geweldig tocht weer. En heel leuk om via jullie de andere kant van de wereld te zien. Geniet ervan en wij genieten mee. lieve groeten WB