Terug in Sydney

Australië, Sydney Opera House

Na een gezellige avond in het Restaurant van het Hotel met hele volle glazen wijn was het wat moeilijk opstaan zo midden in de nacht (03.30).
De vlucht was keurig op tijd, Virgin doet het goed hier in Australië , dank je wel Richard Branson. Na nog even over de Harbour bridge te zijn gevlogen stonden we om 09.00 uur weer aan de grond in Sydney en zijn op ons gemak met de Metro naar het Hotel gegaan. Om 11.15 was onze geweldige kamer gereed.
Verder was ik nog even vergeten dat ik eergisteren Kangoeroe en Krokodil heb gegeten. De kangoeroe was lekker de krokodil wat minder. Je kunt ook alleen zijn staart maar eten.

De rest van de dag gaan we relaxen of zoiets. Het is dus vandaag wat minder spectaculair. Verder wil ik iedereen bedanken voor de geweldige reacties. Het is voor ons ook leuk om te zien hoe jullie met ons meereizen.

We kregen rond 13.00 uur honger dus zijn we naar een Chinees aan de overkant gegaan en hebben daar lekker gegeten. Toen we dat binnen hadden besloten we toch even een rondje te maken.
We zijn in het meest luxe oude warenhuis (Queen Victoria) beland echt een bezienswaardigheid.
We zaten zo dicht bij de Sky Tower dat we daar ook nog maar even omhoog zijn gegaan. De hoogte was slechts 250 meter hetgeen niks is vergeleken met de Burj Kahlifa in Dubai. Het is ook jammer dat je vanuit die toren De Harbour Bridge en het Opera House niet goed kunt zien. We kregen daar ook nog een 3D film te zien, waar ik een mooie bril aan overgehouden heb voor Kingston.
Om 17.00 ging het kaarsje wel een beetje uit dus hebben we een take away broodje gehaald en terug naar ons Hotel gegaan.

Lieve Swaas en Han . De vliegreis weer goed gegaan , met steeds vliegen er gewoon aan gewend denk ik . Zo mooi om jullie te volgen . Op de foto zag ik gelijk al wat een luxe hotelkamer . Heel fijn hoor om het soort woongevoel te voelen tussen het reizen door. Krokodil en kangeroe eten Hannnnn . Krokodil mag maar kangeroe vind ik echt zielig . Heerlijk jullie weer volgen na m'n krantje vroeg in de morgen , zo mooi steeds . Fijne dagen weer en veel liefs Teuni.

Teuni Kerk Vogelaar 2016-08-11 08:10:44

Beetje klein die hotelkamer hihi

Cas en Jenny 2016-08-11 10:15:11

leuk weer zo,n verslag .lekker dat jullie het nu even wat rustiger aan kunnen doen. Han kijk maar uit met kangeroe eten anders mag je nooit meer met je kleinkinderen walibi in.. haha Mooie foto,s weer, grote kamer en lekker eten. Veel plezier en we kijken al uit naar volgende belevenissen. Gr.WB

willem en bep 2016-08-11 10:44:08

Jaja wat mooi is het toch allemaal om te zien wat jullie meemaken en wat leuk om te horen dat jullie ook af en toe een beetje moe zijn haha. Maar serieus ik hoop miet dat jij Swaas los bent gegaa n in die schitterende Queen Victoria.

josette 2016-08-11 13:05:26

Staat je goed die bril. Wat een ervaringen weer, we kijken weer uit naar het volgende verslag. Geniet ervan.