Lig dag in Antwerpen

België, Antwerpen

Om half acht ging Han op zijn fietsje door Antwerpen en door de fietstunnels naar de andere kant van de Schelde heen en weer. Ik bleef lekker nog even liggen. Vandaag werd er niet gevaren,dus lekker relex. Na ons ontbijtje heeft Han nog even achter de laptop gezeten en ben ik bij Regina geweest om een nieuwe bestel lijst te maken voor het winkeltje. We gaan natuurlijk iedere avond uiteten ,maar we moeten toch ook brood en beleg halen en dat kan hier goed in de buurt. Daarna met Regina naar het Mas gebouw,waar je een schitterend uitzicht heb over Antwerpen. 10 verdiepingen hoog en dan met dit stralende weer. Super!Na een broodje op pad met 5 dames om te winkelen. Wat is het hier toch gezellig en wat een mooie winkels. Heb me in kunnen houden en met een paar schoenen voor mezelf en een mooie trui voor Han kwamen we om 6 uur weer terug bij de boot. De mannen waren inmiddels ook weer terug,die hadden een gezellige middag in de bierbrouwerij gehad en erg gelachen. Toen ,om het af te leren , uiteten bij Amadeus. Een aanrader voor iedereen die gek is op spareribs.Ze hebben ook ander lekkers hoor. De enige route naar en van het restaurant was door de roze buurt. Dat was voor de jongste van 7 toch wel een hele belevenis. Moe maar voldaan vroeg naar bed. Morgen om 8 uur varen. Bestemming Hasselt.