Naar Auckland

Nieuw-Zeeland, Auckland

Na een wat rumoerige nacht hebben we om 8 uur het hotel verlaten. We zijn met de Metro naar het vliegveld gegaan. We hadden onze metro kaart nog een keer opgeladen maar dat was achteraf niet nodig. We hebben dus voor de liefhebber 2 kaarten met 22 dollar tegoed erop.
Swaas had even wat moeite om door de douane te komen , maar uiteindelijk lieten ze haar er toch uit. Lekker geontbijt in de bussiness lounge en daarna op naar Nieuw Zeeland, het is maar 3 uurtjes vliegen.
Word vervolgd als we in nieuw zeeland zijn.
We zijn na een zeer voorspoedige vlucht om 16.45 geland. De vlucht was te kort dus hebben we onze film niet af kunnen kijken. We zijn met de bus naar ons Hotel gebracht en waren daar om 18.15. Onze kamer is schoon maar wel een stuk kleiner dus het is nu een beetje passen en meten met de koffers maar het gaat prima.
Vandaag dus niet zoveel spannends morgen gaan we de stad Auckland verkennen.
Vanavond nog even een lekkere hap gegeten (Japans) en een rondje stad. Het is wel erg klimmen zeker terug naar ons Hotel. Veel homeless mensen die op straat slapen.
Nog een wijntje en een koffie gedronken in de schouwburg.

Ach Swaasje wat zielig nou dat ze het jou moeilijk maakte, daar snap ik echt niks van..... Gelukkig toch weer samen in het vliegtuig. Xxx

josette 2016-08-13 07:23:54

Nieuw Zeeland geweldig . Fijne dagen daar . Swaas bijna niet door douane , Han nu echt dicht bij haar blijven hoor . Auckland ze zeggen nog mooier als Australiƫ dus genieten hoor . Veel liefs Teuni

Teuni Klerk Vogelaar 2016-08-13 08:12:15

Zo Swaas had je een verkeerde riem om,......niet meer doen hoor.!!!. Ziet er goed uit dat Japanse hapje. Jullie zien er trouwens ook heel goed uit. veel plezier en tot het volgend verslag en foto,s WB

willem en bep 2016-08-13 18:37:26

Streepje hier en een streepje daar . Jullie kijken zo verliefd haha

Cas en Jenny 2016-08-13 20:10:31

Veel plezier met de sight seeing!