Sightseing Auckland

Nieuw-Zeeland, Auckland

We hebben vandaag een ontbijt in het hotel genomen. Daarna zijn we naar de rental car gelopen omdat het boeken via internet niet goed ging. Het was een mooie wandeling maar wel weer holletje op en af.
Nadat we alles geregeld hadden met de auto zijn we naar de Ferry terminal gelopen. Na geboekt te hebben voor een Harbour tour zijn we eerst een broodje gaan eten en hebben tegelijk een paar mailtjes naar diverse hotels en Air bnb’s gestuurd om een slaapplek te boeken in de buurt van Rotorua.
Daarna met een catamaran door de haven gevaren en ook nog even op een eiland geweest. Dit was geweldig zeker als je van zeilen houdt. De tocht duurde een kleine 2 uur. Ook nog even een bungy sprong gedaan van de brug. Haha!
We wilden eerst nog even door de jachthaven lopen om al dat moois te aanschouwen. Leuk om al die racemachines van dichtbij te zien. Gelukkig lag er ook nog een echte Grand Banks tussen.
Terwijl we daar liepen kregen we door dat het adres wat we van Trudie hadden gekregen beschikbaar was. Dus dat hebben we geboekt. In dit pakket zat ook nog een retourtje Devenport dat is ongeveer een kwartier varen. Dat hebben we gedaan maar eenmaal aan de overkant viel het tegen dus gauw weer terug.
Aan de haven waren veel restaurants, we hebben dus een grote steak gegeten.
Daarna weer het holletje op en weer languit op ons bed.

Zooo, daar liggen echte racemonsters in de haven. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben 👍😘

Syl 2016-08-14 11:24:53

Wat een waanzinnige reis maken jullie. Vooral het totaal aantal afgelegde kilometers, om te gillen. Echte wereldreizigers jullie. Ik vond 1000 km gister echt weer genoeg. Iedere ochtend jullie verhaal lezen, vast ritueel, erg leuk! Kusssss voor jullie