Rondje Rocks ,Harbour Bridge, Manly Beach.

Australië, Sydney

Na een nacht erg goed geslapen te hebben zijn we om 10.30 op stap gegaan. Eerst even een lekker ontbijtje genomen en toen met de Metro vanaf Museum naar Cirqulair Quay en vandaar door de Rocks gelopen.
Daarna over de brug gelopen en wat een geweldig uitzicht heb je vanaf de brug. Het was weer schitterend weer zonnig en maar 18 graden.
Na de brug zijn we met de bus naar Manly gereden. Twee jonge studenten in school uniform hebben ons een beetje geholpen met waar we moesten overstappen. Ze reisden gewoon met ons mee.
In Manly eerst een hamburger met een wijntje aan de boulevaard genomen. Ik wou daar even de weg oversteken maar vergat even dat je eerst rechts moet kijken. De auto remde gelukkig net op tijd.
Na onze lunch een wandelingetje over de boulevaard gelopen en gekeken naar de Golf Surfers.
Vervolgens zijn we met de boot weer terug naar Sydney gevaren en met de metro weer terug naar het hotel. Dat alles kan gewoon met dezelfde openbaar vervoer kaart, het hele rondje koste ongeveer 9 euro pp.
We hebben een fles wijn en een magnetron hap gekocht en eten vannavond lekker op onze kamer en gaan onze koffers weer pakken want morgen gaan we naar Auckland. Het is daar weer 2 uur later.

Super mooi die rots. ( de laatste foto) Ik mis jullie heel erg. Hele Dikke knuffel & kus van ons

Isa 2016-08-12 13:36:33

Wel frisjes ineens die 18c aan jullie kleding te zien. Mooie foto's weer zeg. En ja dat is wel schrikken dan met oversteken, dit doe je maar 1x hoop ik. Vlieg ze. Liefs xxx

josette 2016-08-12 13:37:43

Lieve Swaas en Han . K zie jullie blik op glunderen . Wat toch een prachtige reis . En dat doe jongens uitleg gaven en zelfs even mee reisde . Hier zijn we dus nog veel verleerd. Ook de prijzen van het reizen verbazen mij. Heel goed om eens te lezen dat dat daar beter is . Om daar een stekkie te kopen is te ver maar t land en de vriendelijkheid is toch wel heel byzonder . Han voorzichtiger oversteken anders hebben we echt een probleem . T duurt even voor we namelijk hulp kunnen komen bieden . Stranden , bruggen en foto s prachtig .