San Fransisco naar San Simeon

Verenigde Staten, San Simeon

Ondanks de wat gekke dag gister, toch aardig geslapen. Han had alles weer voor elkaar gekregen (super) en na een lekker ontbijtje, in de bus terug naar het vliegveld.
Bij de verhuur trof Han een aller aardigste dame, dus het kwam helemaal goed. Om half elf draaide we de route 101 op richting het zuiden. Het was gelukkig niet zo druk en we besloten naar Santa Cruz te gaan en vandaar route 1 langs de kust. Nou daar hebben we dus geen minuut spijt van gehad. Bij Monterey heerlijk geluncht en gewandeld. Wel wat toerisme, maar echt gezellig. Daarna door naar Carmel, waar Clint Eastwood burgemeester is geweest, wat een mooi plaatsje. Heel bijzonder en wat een super mooi strand. Er leek geen eind te komen aan de mooie plekjes en wij natuurlijk overal, net als vele anderen, stoppen en foto’s maken.
Het weer is echt geweldig niet te warm en een zonnetje.
Aan het eind van de middag nog een bakkie en net voor San Simeon op het strand een “kudde”zeeolifanten. Afschuwelijk lelijk en heel grote mannetjes, vrouwtjes en kleintjes. Ze zijn hier beschermd en hun aantal groeit nu gelukkig aardig door. Vandaar door naar onze overnachting. We hadden het vandaag in alle opzichten weer geweldig gehad. P.s Wat heb ik trouwens een goede chauffeur.

Gekke zeeolifant zeg ! Hihi. Wij missen jullie dikke kus & knuffel van ons

Isa & Loes 2016-08-30 07:56:51

Zo dat ziet er weer geweldig uit wat een mooie tocht. Zowel het eten , natuur als jullie te gek. veel plezier nog. gr.WB