Niagara watervallen

Canada, Niagara Falls

Vandaag om 8 uur vertrokken want we hadden 399 km heen en ook weer 399 terug voor de boeg. Het weer en het verkeer was prima. We waren er om 12.45. Wat een pracht en wat een geweld . Iedere seconde valt er 2600 ton water naar benedn. Dat is een duwbak vol. We zijn eerst wat gaan eten en daarna weer kijken en foto's maken.
We zijn nog onder de vallen geweest. Ik vond het op het plateau een geweldige plek om daar te staan zo dicht bij aldat water wat 58 meter naar beneden valt. In de gang waar je onder de waterval staat is niet zo indrukwekkend ,vond ik.
Het varen hebben we niet gedaan we vonden dat we er al dicht genoeg bij hadden gestaan en we moesten ook nog terug.
Weer terug naar de auto en om 15.30 reden we weer weg. Helaas was het bij Toronto weer gigantisch druk. Gelukkig wist de GPS van Swaas en (tol)weg rondom Toronto. Om 20.30 reden we Kingston binnen.
We besloten om toch nog even langs de haven te rijden om te kjken of er al meer schepen waren aangekomen. En ik hoopte natuurlijk dat onze pink boot er ook zou zijn maar helaas. We zagen wel de boot waar Rudy mee gaat varen.
Inmiddels hadden we natuurlijk wel trek gekregen en zijn daarom de stad ingereden. We zagen een Italiaans restaurant en wie zaten daar tot onze verbazing . Rudy Sofie Gabor Nancy en Ramzi.
We hebben daar tot 11 uur buiten lekker zitten eten en drinken. Het was een top dag maar we waren allemaal wel een beetje moe. Nu morgen maar eens kijken hoe we de tol via internet kunnen betalen..
Die pink Soling komt morgen (zaterdag) de Can 167 die we gekocht hebben is voor Danker, we nemen er gewoon 2 mee naar Nederland.

Wow!!!!

maris 2016-09-10 13:23:09

ja, wat is het groots he al dat water en wat een kracht. Mooie foto´s, vooral met die poncho´s is te gek.... We wachten op de pink foto´s haha. liefs weer van ons.

josette 2016-09-10 13:24:06

Geweldig mooi die watervallen! Wauw!! Het ziet er ook gezellig uit met z'n vijven! Veel plezier verder. Groetjes van ons allemaal

De 4 vd steltjes 2016-09-10 15:37:21

In 1 woord geweldig !!!!!wat mooi .... Dikke knuffel voor allemaal😚😚😚

Cas en Jenny 2016-09-10 17:47:00

Lieve groep . Nu met Tom erbij wel heel gezellig ook om het beeld ervan te zien . Wat een afstanden met de auto , maar wel heel erg de moeite en zo mooi de watervallen . Toronto dus een drukke stad , k ga er op Google . 2 boten . O 2 x doop dan maar , k vind alle keren een feest. Blij te zien dat Tom in vorm is . Met druk zijn en tijdsverschillen zat ik er over in . Net terug van Rabo in beweging , dan is 30 km fietsen maar peulenschil vergeleken daar . Veel liefs aan de groep en groet en geniet ervan want uniek wat jullie ondernemen . Groet Teuni

Teuni klerk Vogelaar 2016-09-10 18:11:24

Wow, wat prachtig allemaal. En dan ook nog met regenboog.... 😘😘

Syl 2016-09-10 20:26:45

Wat laten jullie ons toch mee genieten van al dat moois. Lieve groet Chris en Hennie

Chris Hennie 2016-09-11 10:24:01

geweldig en prachtig weer. we genieten weer mee. groetjes aan iedereen WB