Door Nevada via Beaver naar Salt lake city

Verenigde Staten, Beaver Dam nevada

Vandaag is de dag met gigantische schok begonnen. In mijn Whats-app lazen we dat er tijdens de Nederlek Regatta een van onze deelnemers een hartaanval heeft gehad en deze niet overleefd heeft. Wij condoleren familie en vrienden. Zo’n tragische gebeurtenis houd je de hele dag bezig en alles liep ook minder soepel.
We zijn om 9 uur in de auto gestapt en vervolgens bij het eerste de beste benzine station getankt, toen we ook nog een paar broodjes en koffie wilden ging de zaak dicht omdat ze geen wisselgeld hadden.
Dus wij naar de overkant waar ze ons wel konden helpen. We zijn vervolgens naar het Zion National Park gereden, we hadden echter de verkeerde ingang in onze route planner gezet waardoor we maar een klein gedeelte van dit park konden zien. Het was wel adembenemend, wat is de natuur toch mooi.
Omdat we hier snel doorheen waren besloten we nog een stuk door te rijden en dan een Starbucks te vinden met Wifi zodat we even op de Ipad konden scrollen waar we verder naar toe zouden gaan. Wel een soort Starbucks gevonden maar helaas geen Wifi.
We besloten nog 1.5 uur door te rijden en dan een Hotel te zoeken.
Na een half uur stond er een bord met daarop Great mountain view we besloten dat te gaan volgen, want dat view wilden we niet missen. En misschien konden we daar ook wel een Hotel vinden. We kwamen echter in een ski gebied “Cedar Breaks” terecht, er lag nu geen sneeuw maar het was er wel druk. Op de foto’s zie je de stokken langs de weg net als in Europa.
De Amerikanen hebben namelijk een lang weekend i.v.m. Labourday. Alle Hotels zaten vol er werd veel met Quads gescheurd. We zijn naar boven gereden en daar werden we beloond het was nog mooier als bij Zion.
We besloten gewoon terug te rijden naar de Freeway en dan het allereerste Hotel of Motel binnen te stappen en dat ging prima.

Lieve Han en Swaas Beter laat dan nooit(wij zijn net terug van vakantie)..proficiat met jullie trouwdag!! Heel bijzonder Las Vegas..met als top jullie "trouwfoto"!! Sterkte met het verlies van jullie zeilmaat..heftig. Wij wensen jullie nog fijne en goede weken toe! SUPER om dit zo te kunnen volgen . Heel veel lieve groetjes Marleen en Danker

Marleen en Danker 2016-09-04 12:11:46

Wat een overweldigende natuur, schitterend gewoon. Dat was ook voor ons genieten van de mooie fotos. Heel jammer dat de dag begon met een rouwbericht. maar de natuur maakte het toch wel goed voor jullie. blijf genieten jullie zien er super uit. groetjes WB

willem en bep 2016-09-04 20:08:09

Ik loop een beetje achter met een reactie, wat een prachtige natuur ,echt zoals je het op de tv ziet prachtig....