Naar Paihia 250 km boven Auckland

Nieuw-Zeeland, Paihia

We hebben vanmorgen om 9 uur afscheid genomen van ons schitterende Airbnb huis.
Swaas had last van het eten en heeft het er dan ook weer uit gegooid. Onderweg nog een keertje en nu maar hopen dat het volgende er weer in blijft.
We hebben een mooie reis gehad het was ongeveer 470 kilometer. Om precies 15.00 stapten we ons motel binnen. Natuurlijk niet zo mooi en groot als we gewent waren maar we kunnen het er heel goed mee doen.
Zwembad hottub en een mooi uitzicht.
Vannavond nog even wat te eten halen en dan kunnen we er morgen weer tegenaan.
Er valt hier genoeg te beleven zoals dolfijn tochten en door de rotsen varen en.

Lieve Swaas en Han . Heerlijk vroeg weer jullie verslag . Even geen drinkwater uit waterleiding nemen want hier in krant staat in Nieuw Zeeland 2000 mensen ziek van drinkwater . Vast hebben jullie al flesjes gekocht . Even met dat spugen dacht ik eraan . Weer prachtige foto s . En jullie uit je mooie kamer . De foto s geven zo n mooi beeld bij de echt mooie reisverhalen . T voelt of we beetje mee op reis zijn . Fijne dagen weer en veel liefs Teuni .

Teuni Klerk Vogelaar 2016-08-17 06:40:37

Deze foto's halen het niet bij de vorige๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜„๐Ÿ˜ƒ jammer hoor. Die waren echt mooi en bijzonder. ๐Ÿ˜‹ Beterschap tante! ๐Ÿ˜˜

Nathalie 2016-08-17 08:40:03

Even over gisteren wat een mooie foto's , zeker die van jullie samen , eentje om in te lijsten xxx

Cas en Jenny 2016-08-17 08:40:15

Ach Swaasje hoop dat het snel over gaat en anders maar aan de Cola om te zuiveren... gelukkig smaakt Han zijn wijntje wel. xxx

Josette 2016-08-17 11:48:34

Ik hoop dat jullie ook hier weer een leuke tijd hebben en in goede gezondheid ๐Ÿ˜˜