3e dag San Francisco

Verenigde Staten, San Francisco

Goedemorgen allemaal. Vandaag een sportief programma. Eerst lekker een ontbijtje bij de buren (van het hotel) en toen naar de t-mobile store voor een kaartje in onze telefoon, om ons de komende dagen door Amerika te sturen. Dat duurde even, maar ach wij hebben de tijd. Toen op de Big-Bus naar de Fisherman’s Wharf, wij fietsen huren en jawel over de Golden Gate Bridge gaan fietsen. Wat een geweldige ervaring. Er stond een aardig windje, maar het zonnetje scheen,dus perfect weer.Door naar Sausalito. Een super gezellig plaatsje aan de overkant van San Francisco.Even de inwendige mens verzorgd en verder naar Tiburon. We moesten heel de baai om fietsen en je begrijpt dat was niet zonder obstakels.. Bergje op en bergje af, wat je noemt een stevig tochtje.Maar wat een uitzicht, schitterend. Daar aangekomen konden we gelijk mee op een super snelle boot naar San Francisco. Fietsen natuurlijk ook mee. Langs Alcatrac en nog een groot zeeschip dat onderweg naar buiten was. We hadden onderweg bedacht om de lichttour nog te doen met de bus , maar dan moesten we wel een beetje haast maken. Dus een patatje met een visje en een hamburger en door naar de bus. Wat een gezellige tocht met leuke mensen en wat een mooi uitzicht. Alleen op de brug was het wel erg koud hoor.De reisleider was niet te verstaan, maar ook dit vonden we niet erg. Wij hadden het best naar ons zin. Na afloop nog een wijntje in het hotel en toen vielen de luiken spontaan dicht.We gaan zo fietsen

Geweldig, de Golden Gate over.... prachtig aan de overkant. Geniet ervan x

maris 2016-08-28 11:49:39

Wow, dat klinkt (en ziet er volgens de foto's ook zeker zo uit) als een geweldige dag!

Syl 2016-08-29 07:39:55

Wow wat een sportievelingen zijn jullie toch. top zo,n snelle boot. leuk hoor weer een geweldige belevenis.

willem en bep 2016-08-29 20:24:08

Wat een geweldige reis zijn jullie aan het doen...