Dag trip naar het eiland bij Glenora

Canada, Glenora

Vandaag hadden we niks op het programma dus zijn we op ons gemak opgestart. Ik had de foto's van de professionele fotograaf gekregen. Kijk maar op het verslag van de 17e daar heb ik ze toegevoegd.
De dames hadden een trip gevonden naar een mooi eiland ongeveer 80 km hier vandaan.
Met unanieme stemmen besloten we die te gaan doen. Het was een geweldige tocht langs lake ontario en het weer was perfect.
We moesten met een pont overvaren ( meestal naar een eiland). Op het eiland kwamen we al heel snel boven op een berg waar je uitzicht had over een zeer hoog gelegen meer en aan de andere kant over het veel lager gelegen lake ontario. Er zaten 2 gezellig uitziende restaurants dus daar hebben we lekker buiten op het terras heerlijk zitten lunchen. Vervolgens zijn we het eiland rond gereden en met de pont weer terug naar ons huis.
Vannavond gaan we weer BBQen en onze koffers pakken. Morgen gaan we om 11 uur rijden naar Toronto en dan even terug vliegen naar Amsterdam en dan zit het erop.

Wat een geweldige actie foto's . super. Leuk hoor zo'n ontspannen dag voor het vertrek. maar ja eens zal je toch naar huis moeten. groetjes WB

willem en bep 2016-09-20 10:30:57

Nou liefies geniet van jullie echte laatste dag.... Weer schitterende foto's hoor. Een hele goede vlucht en tot we elkaar weer kunnen huggen haha. Liefs van ons xxx

josette 2016-09-20 11:12:10

Haha! Leuk die foto van Swaas bij die auto!