Ligdag in Maastricht (Moederdag)

Nederland, Maastricht

Vandaag fris en fruitig opgestaan. We hadden gisteren avond weer gezellig met de Zeeleeuw ,Nimrod en de hele familie Ruitentroef in het restaurant aan de haven gegeten(Sofa).
Natuurlijk kreeg Swaas nog 2 fijne telefoontjes waar het wereld beroemde lied (Het is Moederdag) werd gezongen.
Vanmorgen hebben we de hele vloot uitgezwaaid behalve de Charlotte, Decibel, en Wilde Zwaan. Nadat we nog een bakkie hadden gedaan bij Nico en Joke zijn we naar Maastricht gefietst. Agate fietste ook mee want er wares geen grote taxi's.
Wij zijn naar de mergel grotten gegaan. We hadden een kleine groep en een geweldig leuke gids. We hebben echt genoten wat een belevenis en altijd 11 graden Celsius.
Rond 4 uur waren we weer aan boord en hebben water getankt en daarna nog lekker geborreld bij Agate en Gerard + Ad. Ook Koos en Gerda kwamen nog even meedoen.
Nu lekker met zijn tweetjes aan boord biefstuk eten. Vanavond nog even relaxen op de bank en weer vroeg naar bed. Morgen gaan we weer een stukkie varen.

Lekker afkoelen in de grotten zeker. En nu chillen van alle belevenissen en dan zeker vroeg snurken.