Terug reis naar Holland

Canada, Port hope

Vanmorgen de laatste spullen ingepakt. Kevin Weaver (de huisbaas) was er om 10 uur om te kijken of alles ok was en ons de borg terug te betalen. Wij hadden allemaal zoiets van als hij opmerkingen heeft dan zullen wij eens vertellen wat wij er van vonden , maar dat gebeurde niet. Allles was ok.
Rond 10.30 reden we weg opweg naar Toronto Airport. We hadden veel brood en beleg over dus hadden we lekker boterhammen gesmeerd. Op de helft van de 220 km zijn we gestopt in de plaats Port Hope en hebben aan het Ontario meer lekker in het zonnetje geluncht. Toen naar het vliegveld en auto inleveren. Ben en Tineke hadden een vlucht om 20.45 en wij al om 17.30.
Dus moesten we afscheid nemen. Alles was op tijd en morgen landen we vroeg op Schiphol de vliegtijd is 6.5 uur

Leuk om de afgelopen weken jullie belevenissen te lezen, welkom thuis alvast !

Rina 2016-09-21 12:08:42

Welkom thuis na zo'n geweldige reis.

Chris en Hennie 2016-09-21 13:03:00

Mooie ontspannen foto's. inmiddels heb ik jullie al gezien toch nog even een reactie. wij moeten ook afkicken hoor. gr. WB