Sightseeing in Los Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen was er een iets ander ontbijt als we gewend waren. Alleen Cornflakes of een pancake met siroop. Goeie koffie en Jus de Orange, dus prima.
We werden om 08.15 opgehaald en naar het office van de tour organisatie gebracht welke in de Universal Studios Hollywood gevestigd was. Hier werd iedereen opnieuw ingedeeld. Wij kregen Robert als gids een kerel met een gigantische buik het leek wel of hij op alle dag liep. Maar hij was aardig en redelijk goed te verstaan. Eerst naar het gebouw waar de Emmy’s worden uitgereikt. Wij natuurlijk ook de trap op en af.... Op de t.v ziet het er echt heel anders uit hoor, maar dan is alles versierd en ligt de rode loper uit, dat hadden ze voor ons niet gedaan...ook het uitzicht was prima, we konden voor het eerst Hollywood in de bergen zien staan. Natuurlijk de Walk of Fame, je blijft kijken naar al die bekende sterren. Het Chinese theater helemaal opgeknapt en nog meer hand en voetafdrukken van de sterren. Na een kwartiertje snuffelen in de shop, weer in de bus. Robert was erg enthousiast en maakt zelfs een hupje van plezier. Natuurlijk door Beverly Hills gereden,wat een mooie wijk is dat. Rodeo Drive een winkelstraat zoals wij de p.c hoofdstraat hebben, maar dan net even iets groter. City Hall allemaal even mooi. Toen werden we afgezet bij Farmers Market/Grove voor de lunch. Heerlijk gegeten en er was nog tijd over om te shoppen.
We hebben zoveel gezien vandaag, Paramount Studios, Chinatown,Walt Disney Hall, LA country museum art, Sunset Strip. Genoeg dus. Als afsluiting de berg op naar Griffith Observatory, een sterrenwacht op de berg van Hollywood, met het mooiste uitzicht over de stad. Het was weer een super dag en om 4uur weer terug in het hotel.
Dan is het altijd tijd voor de foto’s en het verhaal van pindat, als we goede wifi hebben. Om 6 uur vertrokken we met de auto naar Farmers Market. Het was een half uurtje rijden. We hadden het vanmiddag daar zo naar ons zin gehad, nu even op het gemak. Weer heerlijk gegeten,lekker rondgewandeld en boodschappen voor onderweg gedaan. Morgen gaan we weer verder naar Las Vegas. Rond de klok van negen weer terug in het hotel,ons wijntje en lekker slapen

Lieve Swaas en Han , Geweldig verslag weer en wat is het daar mooi en nu toch wel heel goed geregeld . Jullie komen in de mooiste wijken en met gids wel heel goed . Olifanten , dus in de stad ook daar nog ruimte voor , geweldig . Geniet ervan en weer fijne dag gewenst . K zie glunderde gezichten en zo verdiend na keihard werken altijd .

Teuni Klerk Vogelaar 2016-09-01 07:41:04

Hallo daar, gefeliciteerd met jullie trouwdag, xxxx

Pieter , Bibi en Jeannette 2016-09-01 09:35:48

Kijk maar uit dat jullie niet gescout worden! Coming soon han van veen next top model

Ellen 2016-09-01 09:39:55

Ook van ons gefeliciteerd , las Vegas kan je nog een keer trouwen haha xxxx

Cas en Jenny 2016-09-01 09:53:29

Hallo fam leuk te lezen wij hebben dit ook allemaal gedaan wat genieten toch daar al die verschillende walk of fame het is zo een veelzijdig land veel plezier daar

Joke Nico v ruiten 2016-09-01 18:03:04

Wat een geweldige dag weer dat is voor ons ook zo leuk om naar te kijken.. Jammer dat de rode loper niet uit lag voor jullie, dat was zeker verdiend stoere wereldreizigers. Goede reis verder. en tot het volgend verslag. WB

willem en bep 2016-09-01 19:05:02

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag . K wist hem niet , wel het mooie kerkje waar jullie trouwde . Fijne dag daar en vast vieren jullie het . Is daar ook gebak of anders toch maar dat heerlijke wijntje . Veel liefs Teuni