Las Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Op de eerste plaats bedankt voor al jullie felicitaties. Erg lief van jullie. We gaan er (weer) een gezellige dag van maken op onze 39ste trouwdag.
Om 9 uur in de auto en ons swaas-swaasje melde dat we rond 2 uur in Las Vegas zouden zijn.
Ergens in de woestijn hadden ze nog een heerlijk bakkie voor ons bij Starbucks. De woestijn is niet vlak met zand, dat dacht ik(Swaas) maar heuvels met struiken en een soort cactussen. Toch was het geen saaie rit, want er waren toch genoeg dingen om van te genieten. De trucks , geweldige vrachtauto’s, eigenlijk alles.
Om 2 uur reden we Las Vegas binnen. Wat een hotels ,wat een gebouwen. Super. Han had het Flamingo hotel besproken, met echte flamingo’s in de binnentuin. Als je eenmaal binnen ben dan weet je niet wat je ziet. Ik was er stil van. Veel, heel veel gokautomaten, pokertafels, blackjack tafels en veel, heel veel mensen. Je kijkt je ogen uit.
We kregen een mooie kamer op de 10de etage met uitzicht op de ....flamingo’s. We zijn daarna naar het Ceasars hotel gegaan. Overal natuurlijk weer het gokgebeuren, maar nu leek het net of we buiten in de schemering aan het winkelen waren. Indrukwekkend. Enorm groot met natuurlijk de meest luxe winkels.
Naar buiten in het zonnetje, waar het 37 graden was en toen the strip ( hoofdstraat) overgestoken naar Parijs. Je gelooft het niet, met een echte Eifeltoren. Binnen denk je dat je terug ben in Europa. Wat een belevenis. We hebben vanavond in het hotel gegeten en om half tien zijn we naar een show geweest . Met de Blues Brothers, Lady GaGa, Whitney Houston en Elvis.
We hebben genoten. O ja, voor die gene die denken dat we weer opnieuw getrouwd zijn, de kapel was dicht maar de foto shoot kon nog net.

Lieve Swaas en Han Jullie verslag wordt en steeds spannender en mooier . Niet dat in de begin niet mooi was , het overtrof alles steeds , maar dit is toch wel heel ongelofelijk mooi . Trouwfoto in Las Vegas . Geweldig jullie tweede jeugd lijkt op weer glunderde gezichten . Prachtig om te zien en terecht want wat zien jullie veel moois . De woestijn , he wij kennen dit beeld alleen uit films . Heel mooi . En Paijs nagemaakt in Las Vegas , geweldig . Dus weer mooi hotel ook weer nu . Muziek , gokken , het is zoals wij een beeld ervan hebben . Veel liefs en fijne dagen weer , wij aan t werk op vrijdag dat wel . Maar gunnen jullie dit zo . Liefs Teuni

Teuni Klerk Vogelaar 2016-09-02 10:40:59

Leuke trouwjurk 😁😁😁😁

Cas en Jenny 2016-09-02 10:42:38

What happens in Vegas, stays in Vegas. Veel plezier!

Marjan 2016-09-02 12:40:19

Ha ha zwarte Lola staat je goed hoor en broer wat een strak pak. Wij genieten weer mee. Thanks en liefs

Josette 2016-09-02 13:50:21

Hoi, alsnog van harte gefeliciteerd - 39 jaar!! Wij genieten al weken van jullie verslagen en de laatste week extra, omdat wij hier ook geweest zijn en alleen maar bekende foto's voorbij zien komen, mooi hè !! Geniet nog van jullie verdere reis en heel veel gr.van ons, Jacco en Regina X

Regina 2016-09-02 20:08:54

schitterend weer even terug in de tijd ViVa Las Vegas... Swaas hoe voelde dat zo,n legendarisch figuur aan je zijde. Han bril en hoed staat je goed, moet je meer doen. alleen twijfelen we nog aan je zangkunst. Het was weer een mooie auto rit we genieten weer mee. groetjes WB