Seoul aankomst

Zuid-Korea, Seoel

Gisteren hebben we voor het vertrek vanuit Dubai lekker in de Bussiness lounge gezeten en je raad het al daar was wijn.
De vlucht met Korean air naar Seoul verliep prima we zaten lekker naast elkaar aan de zijkant waar we een gangpad en een window stoel hadden. We hebben zelfs kunnen slapen met wat onderbrekingen. Onze koffers lagen al op de band toen we daar aankwamen. Toen hebben we kaartjes voor de bus gekocht maar toen we buiten kwamen was de bus al vertrokken. We moesten meer dan een half uur wachten op de volgende en dat vonden we na 8 1/2 uur vliegen te lang , dus hebben we de buskaarten weer ingewisseld voor een Taxi rit. De chauffeur was een oud mannetje die ons met veel horten en stoten naar ons Hotel heeft gebracht. We waren om 15,00 op onze kamer. Hotel is prima het toilet is net een wasstraat lekker makkelijk hoor. We gaan vannavond met Chang Ahn een vriend / agent van vroeger uit eten.
Of we daarna nog fut hebben om meer te scrijven weet ik niet. Morgen moeten we om 7 uur klaar staan om naar de grens met Noord Korea (DMZ) te gaan. We zijn om 22.00 door mr Ahn gedropt en gaan snel pitten. Nog even wat foto's uploaden .

Jeethe druk schema!!!! Wel ontzettend gaaf zoveel te zien! Geniet ervan, wij zijn blij weer een beetje bij te zijn gekomen van de jetlag en alle indrukken. X

maris 2016-08-02 09:00:13

Lieve Swaas en Han . Wat een leerzaam verslag en jullie omschrijven het geweldig . Leerzaam over t vervoer en de hotels . Een toilet die heerlijk een billendouche is enz , prachtig . Fijn dat de vliegreis weer goed is gegaan en jullie zaten dus perfect . Een vakantiegevoel met wijn . Weer prachtig hotel en mooi jullie ongeduld van een half uur wachten op de bus dat wordt hem niet dus taxi . Geweldig in vorm en geheel Han z n steil . En je hebt gelijk na vliegreis van 8 uur . Geniet ervan en we volgen jullie . Veel liefs en groet Teuny .

Teuny Klerk Vogelaar 2016-08-02 10:43:27

Lieve Han en Swaas Helemaal geweldig om jullie zo te volgen! Erg bijzonder om naar de Grens met N-Korea te gaan. We wensen jullie het allerbeste toe vanuit een helaas erg regenachtig Zeeland en Danker vanuit St John's(Canada) geniet ervan! Zo te zien is dat tot nu toe zeker gelukt.. Hartelijke groeten Marleen en Danker

Marleen en Danker 2016-08-02 14:00:43

Hoi dat was grappig om te lezen . Bus weg ! Wij zitten op de Grevelingen . Rot weer hier , we hebben een filmpje bekeken . Nu weten wij het helemaal :: let op - Suriname land der lande , met je hagel witte stranden Tingelingeling .daaar kom een scheepje aan . Ik zal verbaast kijken . En tijd voor een borrel . Proost . Henk & Hanny