Dag 15: Bryce Canyon NP

Verenigde Staten, Garfield County

Vandaag is in het water gevallen. We hadden niet veel op de planning staan, behalve de Willis Creek Slot Canyon. Ondanks dat het er dreigend uitzag vanmorgen zijn we toch in de auto gestapt om daarheen te rijden. Halverwege het zandpad kwamen de eerste druppels en hoe verder we reden hoe harder het begon te regenen. Vanaf een heuvel zagen we echt een zooi buien op ons afkomen en we wisten: met dit weer moet je geen slot canyon willen bezoeken.
We zijn omgedraaid, op ons gemak terug gereden en hebben ons vandaag vermaakt met spelletjes op de iPad en Father Brown op Netflix. Lekker Engelse serie kijken over een priester die moorden oplost.
Halverwege de dag kwam onze gastvrouw Jennifer even vragen of we nog iets nodig hadden. Zij zag ook dat we al de hele dag binnen zaten en deed haar uiterste best om haar zoontje niet teveel herrie te laten maken. Dat is prima gelukt, mocht hij wel herrie maken was dat voor ons geen probleem. Leuk mens, doet ze goed.
Vanmiddag toen het weer droog was ben ik even op de veranda gaan zitten. Gewoon genieten van het uitzicht en de rust. Tuurlijk hoor je wel af en toe een auto in de verte maar verder niks. Af en toe wat kolibries en andere vogeltjes! Geweldig om die kolibries langs te zien zoeven. Ik hoop en ga er vanuit dat we die de komende dagen nog meer gaan zien.
Eind van de middag nog wat te eten gehaald en verder niks.
Aan de ene kant zonde, nog geen 1000 stappen gezet vandaag, aan de andere kant voelde Linda zich helemaal niet lekker vandaag. Haar gezicht is wat gezwollen dus we vermoeden dat ze ergens een allergische reactie op heeft of zo.
We zien wel hoe het er morgen uitziet.
Volgens mij heb ik niet heel veel foto's gemaakt vandaag. Ook prima.
Morgen weer een nieuwe dag. Volgende week om deze tijd zitten we weer in het vliegtuig naar huis dus we gaan nog een week genieten.
Hopelijk met beter weer en een beter gevoel...