Areco - Buenos Aires - Schiphol - Groningen

Argentinië, San Antonio de Areco

De laatste dag op Argentijnse bodem begon als de eerdere: ontbijten op de veranda. De taxi om ons naar Ezeiza Airport te brengen zou pas om 11.30 uur komen, dus we hadden alle tijd. Spullen bij elkaar zoeken. Nog een laatste rondje door de kamer. Handbagage organiseren. Paspoort paraat.
En toen was het toch ineens tijd.
Een laatste blik achterom naar die mooie estancia, een beetje weemoedig keken we elkaar even aan.
Even maar, want het was prachtig geweest, het had aan alle verwachtingen voldaan, we hebben met volle teugen genoten van Argentinië. En dan is de gedachte aan samen weer naar huis gaan (lekker Hollands met de KLM) waar we de jongens en de poezen weer zullen zien ineens ook weer heel fijn.
Op de luchthaven gaven we onze laatste peso's uit aan wat souvenirtjes en voor we het wisten was het boarden en fasten your seatbelts!
Filmpje:

Na een prima vlucht landden we een half uur te vroeg op 2/11 op Schiphol. Flo was vanuit Utrecht even op de trein gestapt en stond bij de uitgang toen we de koffers van de band hadden geplukt. Dat was supergezellig! Arthur had helaas een verplicht college, maar die zien we morgen alweer.
Van jetlag was, met vier (wintertijd in NL inmiddels!) uur tijdsverschil geen sprake. Inmiddels (4/11) zijn de eerste wasjes gedraaid, is de stapel post doorgewerkt, hebben uitgebreide knuffelsessies met de poezen plaatsgevonden en zijn de eerste boodschappen ook alweer gedaan.
Het is fijn om nog even een paar dagen te hebben om te "landen", maar maandag gaat de knop weer om.
We willen al onze trouwe volgers danken voor jullie leuke commentaren. We lazen ze allemaal en mede daardoor was het elke dag leuk om even voor de blog te gaan zitten en foto's en filmpjes erbij zoeken!
Lieve groet vanuit Groningen en wie weet tot een volgende keer!

Rombout en Marleen

Weeral voorbij jullie prachtige verhaal, tot binnen een dikke maand op onze berg in Riederalp

Johan 2017-11-04 16:16:16

Leuk om ook het afrondend verslag te lezen. Jullie hebben prachtige herinneringen gemaakt. Nu lekker nagenieten.

Roelien 2017-11-04 21:18:53

Fijn dat jullie na deze fjne reis weer veilig thuis zijn. Ik heb zat. Avond gebeld ,maar jullie warwen niet thuis