Rustdag

Argentinië, San Lorenzo

Licht brak zaten we vanmorgen aan de ontbijttafel. Ook onze gastheer had een klein hoofdpijntje weg te werken, haha! Maar we waren het allen eens: wat een gezellige avond was het gisteravond!
Rombout en ik hadden besloten ze een mooie bougainville, om tegen de nieuwe pergola bij het zwembad te zetten, cadeau te geven als dank voor alles. Gelukkig zitten er in dit groene dorp wel drie kwekerijen en daar vonden we een hele mooie! Ze waren er zo blij mee! Leuk. 😊
Daarna zijn we op pad geweest voor een cadeau voor een speciaal iemand in Nederland. Rijkje wist waar we dat konden vinden. Alex tekende de route door de middle of nowhere naar Finca Valentina voor ons uit.
Filmpje:

Het was weer een klein avontuurtje over onverharde landweggetjes, maar we hebben, dankzij hun hulp, precies gevonden wat we zochten. Blij mee!
Vandaag hadden we allebei voor het eerst deze reis wat last van buikkramp. Dus hebben we maar besloten het geplande bezoek aan Salta te skippen en nog een beetje te genieten van de rust bij Casa Hernandez. Het is zo heerlijk hier.
En morgen moeten we er vol tegenaan te kunnen. Er staat 600+ km. voor de boeg.

Weer thuis in Velp heb ik op de vroege ochtend weer genoten van al jullie verhalen!! Wederom prachtige foto's en een leuk filmpje.ik hoop dat jullie vandaag fris en fruitig op weg gaan!!Niet nog een tweede avond doorzakken!!