Mendoza en Tanino Guest House

Argentinië, San José de Jáchal

Vanmorgen vroeg sprongen we blij de auto in: naar Mendoza!
We zijn van die stad gaan houden. De sfeer, de gezelligheid en vooral ook ons fijne Tanino Guest House.
Onderweg was ik nog in de gelegenheid een zandstorm te filmen zoals we er meerdere gezien hebben.
Filmpje:

We waren zo vroeg ter plaatse dat we eerst onze koffers naar de guest house hebben gebracht. Fede kreeg tranen in zijn ogen van ons cadeau voor hun tuin (Agapanthussen). Echt vrienden geworden!
Hij liet vol trots het winkeltje zien dat ze in een ongebruikte kamer op de benedenverdieping hadden ingericht. Dat ging vanavond geopend worden met een groot feest. De Argentijnen grijpen elke gelegenheid aan voor een feestje!

Vervolgens hebben we de huurauto naar het vliegveld gebracht en ingeleverd. Via de taxichauffeur die ons terugbracht naar de stad kregen we het telefoonnummer om een taxi te bestellen voor morgenochtend terug naar de luchthaven.
's Avonds hebben we voor het laatst gegeten in ons favoriete restaurantje. Het feest in Tanino was nagenoeg voorbij toen we thuiskwamen. We hebben nog even met Fede gepraat, hem verzekerd toch vooral in bed te blijven morgenvroeg na al die drukte. En roerend afscheid genomen. Deze reis is onvergetelijk en niet in de laatste plaats door de mensen die we ontmoet hebben...

Gaaf hoe snel je vrienden maakt op zo'n reis, hé? Leuk om te lezen!

Milo 2017-10-30 09:01:56

Super, dat ik de reis van jullie vanaf het scherm heb mogen meemaken. Het was geweldig!!! GRR

Rob 2017-10-30 15:09:00

Weer heel leuk. Ik ga jullie gezellige verslagen missen

Anneke 2017-10-30 20:01:42

Wat een super trip maken jullie toch!!! Heerlijk dat we er allemaal van mee mogen genieten.