Las Vegas 2 dagen

Verenigde Staten, Henderson

In Las Vegas is het weer een uur vroeger en de reis kost maar 2 uur (eigenlijk dus 1 uur).
Daarom gaan we eerst nog water halen bij de Walmart en even de fitness ruimte in. Met Hayley nog even de speeltuin in en tegen 11 uur rijden we weg.

Zo we gaan van St George van de staat Utah door Arizona (30 min) naar Nevada waar stad Las Vegas ligt.

We zetten de koffers bij de Best Western in het zuiden van de stad af om naar de eerste outlet te gaan. Deze is overdekt en gezien het hier al 30 graden word overdag, een fijne keuze.
We stoppen toch nog even bij de Walmart en Hayley koopt van haar laatste vakantie geld Barbie spullen.
In de outlet hebben we gezocht naar vervanging van onze zomerjassen die we hier ook in 2016 kochten. Zonder succes.
Tegen 4 uur terug naar het hotel en tijd voor ontspanning en ons diner.
Morgen kijken we wel, we zijn inmiddels wel een beetje reis-moe. Waarschijnlijk zwemmen voor Hayley uiteraard

Bijna naar huis we kijken uit naar jullie verhalen 😃