Big Cypress National Preserve

Verenigde Staten, Ochopee

Dag 18

Naar Big Cypress National Preserve.
Daar lopen we 3 verhoogde loopbruggen ( 2 kort en 1 langere) We zien grasland, Cypress moeras en riviermondingen. Met verschillende reigers, aalscholvers, alligator en ook verschillende lucht planten!
De lange route die 15min enkele route heet Kirby Storter Roadside Park. Daar zien we 3 landschap types voorbij komen. De Cypress klein&groot met een schilpad aan het einde in het moeras.
Bij HP Williams Roadside Park zien we de alligators.
Bij het Visitors Center eten we een boterham, bekijken de informatie die we bij het ophalen v d kaart hebben overgeslagen.
Gaan terug, het is een grauwe maar verder nog regenloze dag.

Voorbereiding voor het vroege vertrek van 10 uur morgen om naar Miami terug te keren. En zondag vliegen we naar huis... Dan zit het er weer op 🤗

Geweldig onze schat Hayley...... maar waar moet ze toch zo vreselijk om lachen? Dikke knuffel 😍

Anneke 2020-02-21 19:38:52

Nice trip! Leuke foto’s. Tel niet te snel af en geniet van de laatste dagen.