Reisdag naar Immokalee

Verenigde Staten, Immokalee

Dag 16
De reisdag van vandaag gaat naar Immokalee. De laatste grote tocht richting het zuiden.

Hayley slaapt de trip vanaf het moment, 12.02uur, dat we bij Manatee Viewing Center bij Kolencentrale Big Bend te Tampa verlaten. We zien 1 zeekoe, ik denk ik meer dan Bert en Hayley zagen 'kop boven adem halen en weer naar beneden'. Ze hebben ook een bassin met roggen, die je mag aaien op bepaalde tijdstippen.

Wat me opvalt is dat de hele i-75 bijna open ligt voor kilometer zig zag ze van de linker helft naar de rechter helft, er lijkt geen plan te zijn zo voelt dat. Vervolgens op de Highway 82 ligt de boel eigenlijk het hele stuk van de afslag tot het dorp open (plus vele hectare grond voor 2 woonwijken zo lijkt)
De weg word omlijst door citrusboom plantages en weiden vol met koeien en hun jonge.

Hier is het 32 graden als we aan komen om 14.15uur en inchecken in een van de weinige motels hier.
Verder van de bezoek plekken af, maar het is zo gif duur aan de kust.
We zijn hier 3 nachten.
We gaan naar de Evergaldes en Sanibel vanaf hier.

Internet is wederom ruk, het bed stevig, de koelkast lekker koud en het zwembad ontbreekt 😅

Vanavond Ribb's eten 👌 bij Rib City, was een deceptie. Onze bedienster was zo slecht, ze begreep one vragen en bestelling niet eens😣