Richting Oakhurst voor Yosemite

Verenigde Staten, Oakhurst

Vandaag is een rij-reis-dag. We hebben 315 km voor de boeg. Omdat je hier vaak tussen de 70-85 km per uur rijd heb je dus bijna 3 uur nodig om er te komen.

Eerst gaan we in San Francisco nog even naar Fishermen's Warf. Dat op 1.1 km van het motel ligt. Aangezien we er weer vroeg bij zijn en de check-out voor 11 uur is, kan dit nog prima. Hayley vind de zee en het zand het leukste, wat niet erg is want voor 10 uur is hier aan de Warf nog bijna niks open.
Spitsuur is voorbij en tegen 10.30 uur rijden we midden door de stad over de dubbeldekker brug de stad uit. Via: Oakland - Modesto - Merced - Mariposa - Oakhurst.
Net na Modesto stoppen wij bij een shopping omgeving. Om wat inkopen te doen zoals water, de benen te strekken na het eerste 1-1,5 uur en om bij een Ross Dess For Less te kijken naar een pet voor Bert. We eindigen een pet en twee jeans broeken voor Bert en twee kledingstukken voor Hayley.

Het laatste stuk van ongeveer 100 km is een 1 baans slinger weggetje door heuvel met grasland, dat later overgaat naar bomen en bloemen.
Hayley zingt een liedje mee op de tablet, zo schattig!
Om 16 uur komen we aan in Oakhurst waar het 25 graden is! (Wat hebben we toch goed weer allemaal!) Een stadje van alle gemakken voorzien. Hier kunnen we eten, boodschappen doen en er zit een bank ($).
Hayley heeft geluk, het zwembad is net weer in gebruik genomen! We plonsen er nagenoeg meteen na aankomst in.

Ik kan niet wachten om morgen weer naar Yosemite te gaan!

We halen nog yoghurt en eten bij de Taco Bell. Als Hayley's hoofd het kussen raakt is ze zo vertrokken en wij zijn weer wat langer wakker. Hopelijk is de jet-leg bijna voorbij!

Flinke afstand afgelegd. Heerlijk dat je er kunt zwemmen kan Hayley oefenen 😃 Liefs van ons