Rondje Olympic national park

Verenigde Staten, Tumwater

Heel wat km's gemaakt vandaag. Olympic National Park is heel groot en bestaat uit stadjes, stukken bos, kliffen en stranden. Het is dus niet helemaal omheind zoals we dat van Zion of Yosemite gewend zijn.

We reden via Aberdeen, waar we koffie haalden en een sluspuppy voor nog geen $3, naar stop 1 Quinault Rainforest. Waar we maar kort waren bij het meer, er vooral deels omheen gereden.
Stop 2 Hoh Rain Forest, waar we twee ronden wilde liepen. Mooie grote bomen vol met mossen en varens, spookachtig soms. De tweede werd gestopt door een hele boel elanden, waardoor we terug moesten lopen.
We gingen een stuk terug om naar stop 3 Ruby Beach gingen. Mooi kiezelstrand met dood drijf hout in de baai.
Terug naar huis met de cruise control en lane assist aan, waar we 2,5 uur over deden.

Weer: 12-14 graden met kans op miezer.

Ps: de pinnen voor lokatie werken niet echt mee de afgelopen 2 dgn...

Weer leuk te lezen jullie dagelijks avontuuršŸ˜„

Anneke 2024-04-25 06:35:06

Weer een mooi verslag en mooie foto's

Anita 2024-04-25 07:35:28

Het lijkt wel een sprookjesbos. Prachtig.šŸ¤©