Ibis hotel - goede morgen

Nederland, Haarlemmermeer

Onze ochtend begint om 5.45uur in het Ibis Hotel.
Deze extra lange dag (terug de tijd in vliegen), levert ons in Nederland weinig stress. Kortste rij bij de bagage innamen, snelste route door de security en snel door de paspoorten controle. Hayley is blij, en vooral met haar bellenblaas die ze als een magische toverstaf rond zwaait. Wat uiteraard meer schuim dan bellen opleverde.

Tijdens de vlucht heeft Hayley uiteindelijk naar lang protest een uur geslapen. Ze wilde graag naar buiten, gelukkig was de afleiding van rondjes lopen vaak voldoende. Net als thee drinken met het niet gebruikte bestek&glazen van de lunch.

Vlieg tijd: 10.00 uur
Vlieg duur: 10 uur
Tijdsverschil: 6 uur
Lokale aankomst tijd: +/- 15.00uur
Vertraging: 23 minuten
Security duur: 1 uur
Auto op haal tijd: 17.00 uur
Lokale slaap tijd: 20.00 uur

Een hele goede reis samen. Geniet van de vast fantastische tijd die komen gaat. X van ons

NiWePu 2020-02-03 06:45:22

Hi een hele goede vlucht. Samen genieten van deze mooie tijd. Liefs PS ik hoop dat je Ivm tijdsverschil niet n deel van je verslag verloren gaat. Dat is min nl overkomen.