Reisdag naar Boise

Verenigde Staten, Portland

Vanaf het Motel in Portland gaan we om 8 uur weg om de bijna 700km rechtdoor naar Boise te rijden.
De 84 East neemt ons deels mee langs de Colombia River. Erg mooi.
We stoppen na 3+ uur rijden voor een been strek, plas en tank momentje. (De 100 km ervoor is niks dan snel weg en hier en daar 1 boerderij)
Op deze weg zien we drie verschillende landschapstypes (bos, vallei en rotsen) en mogen we zelfs even 80 miles/h (120km/u) rijden! We zien koeien in de wij, twee wolven/ Capotes in het landschap en regelmatig wat roofvogels in de lucht.
Bert zit ook achter het stuur vandaag en Hayley vermaak zich prima.
We zijn met een een extra tijd verschil en zonder problemen om half 5 ingecheckt. Er is dus tijd om te wassen èn te zwemmen!
Morgen hebben we nog een lang stuk tegoed richting Yellowstone. We zitten bij Rexburg. Of we ook over het nationale park Craters of the Moon gaan ligt erg aan het weer. Qua reistijd scheelt het weinig, de route onderlangs via Twin Falls en Pocatello is 10 minuten korter. Dan zouden we nog kunnen stoppen bij Perrine memorial bridge en Idaho Potato Museum...
Voor nu lekker ontspannen, een wasje draaien en kijken waar we gaan eten.

Wat een afstand weer afgelegd Hayley wat een geweldige actie foto in het zwembad. 🏊‍♀️🤸‍♂️🏊

Anneke 2024-04-29 08:23:43

Wat een afstanden. Maar prachtige uitzichten. En zwemmen Hayley helemaal gelukkig

Anita 2024-04-29 08:51:37

Veel om op terug te kijken en nog veel moois in het verschiet. Enjoy!