700km naar Moab

Verenigde Staten, Rexburg

We gaan nu op tijd weg, uurtje of 7.
De ruit van de auto moesten we wel even ontdooien.
We hadden de auto gisteren al volgetankt en kunnen er bijna 800km mee rijden op 1 tank.
We gaan van de Staat Idaho naar Utah.

We stoppen voor 'n plaspauze na een km of 200. Vervolgens een strek benen, plas, lunch en tank pauze. Dat laatste was nog niet echt nodig, de tank zat nog half vol.
Dan hoeven we nog een kleine 200km met ongeveer 2 uur en 50 minuten te gaan. Die tijden we in 1x door.
We gaan door het vlakkere boeren land, de heuvels in. Het is er groen en rijden dan de kale vlaktes over, waar canyons en rotspartijen de dienst uit maken.
Om half 4 zijn we bij het Motel. De duurste plekken om te slapen, Moab. We zitten wel geteld 5 minuten van het park wat we morgen willen bezoeken: Arches.
Helaas voor Hayley is het zwembad in onderhoud...
Om Arches in te morgen moesten we wel klaar zitten om 19.00uur stip een tijdslot van entree te bemachtigen. Anders hadden we vóór 7 uur het park in moeten rijden (of na 16.00 uur). Gek systeem, en we moeten er mee dealen.
Tijd om morgen wat moois te zien en te wandelen!

Een hele reis deze dag! Veel plezier weer daar! Hopelijk met het zonnetje 😎

Anneke 2024-05-03 08:00:13

Wat jammer voor Hayley dat ze niet kan zwemmen. Zeker na zo,n lange rit. Op naar het volgende avontuur