Sanibel

Verenigde Staten, Immokalee

Dag 17
Naar Sanibel Island

Omdat we redelijk ver weg zitten is het heel praktisch dat we elke dag om 6uur wakker zijn.
Het is dik een uur rijden en we moeten via de enige toegangsbrug toll betalen a $6, alle parkeerplaats zijn $5 per uur.
Super schattig houten huisjes als hotels, cafés, winkels of woningen. Allemaal laagbouw en super goede fiets-wandelpaden van het autoverkeer afgescheiden.
Helaas 3 uur na hoog tei komen we aan. Dus de grootste en mooiste schelpen zijn al weg (de hele rede dat ik hier heen wilde) Wel andere mooie schatten gevonden en met Hayley de branding afgestruind. We blijven 2,5 uur gezien de warmte en Hayley's slaapje.

Als we terug rijden zien we niks als auto's in een lange rij die het eiland op willen of al zijn.
We stoppen nog even bij She Sells Sea Shells. En koop daar een schelp die ik liever vanochtend om 5.36uur na hoogwater zelf had gevonden... Dat zat niet in de kaarten en voor $3 vind ik het nog wel leuk. Er waren er veel meer, bewerkt en ruw, in heems maar ook niet.

Via de Wallmart, geluncht en naar het motel.
Hayley wil bij aankomst absoluut niet slapen, dus dat word vroeg eten en op tijd naar bed.

Wat een mooie ervaring. Geniet nog van de laatste dagen. Dikke knuffel vanuit het stormachtige Terschelling 💋💋💋

Anneke 2020-02-20 22:32:38

Hallo jullie daar, Jullie doen allemaal wel leuke dingen samen. Geniet nog van de resterende tijd. Groetjes