The Keys

Verenigde Staten, Bahia Honda Key

Dag 2 over de eilanden van de Keys. Slapen op Marathon, maar rijden eerst naar Key West het uiterste puntje van de eilanden rij.

Hayley en Bert zijn weer om 4uur wakker. Dus kort na het ontbijt van 7uur rijden we weg.

Met na 1,5 uur tussen stops op/bij: Bahia Honda Key. Lekker een uurtje op een wit strand vertoeven, helder water. We hebben het zwemmen nog niet aangedurfd en het voelde fris aan. Hayley heeft wel pootje gebaden en zand/schelpen terug naar zee gedragen. Na de boterham zijn we gaan rijden naar Key West.
Na 1 uur met een tropisch buitje komen we in deze oude badplaats aan, plus 10 minuten parkeerplaats zoek stress verder kunnen we het oude centrum verkennen! We zijn van plan om tot half4-4 uur te blijven. Hier maak ik een paar mooie foto's van oude houten vrolijke huizen en Hayley charmeert elke voorbijganger. We eten uiteraard een echte Key Lime Pie bij een super leuk bakkerijtje. Na 3uur is Hayley wel moe (niet geslapen in de auto middag want 'Hayley wakker' zegt ze). In de auto naar ons motel valt ze uiteindelijk in slaap.

Slapen.
Hayley in het ritme krijgen is niet zo makkelijk. Ondanks wakker houden, binnen het uur wakker maken als ze op een raar tijdstip in slaap valt. Inslaap vallen zonder op mamma te liggen is vanavond ook weer een koppige 40 minuten battle. But I won!

Morgen voor de middag gaan we Marathon bekijken, hier naar het strand en dan terug naar Miami stad rijden. Daar slapen we 4 nachten.

Leuk jullie verslag weer te lezen. Ik hoop dat t slapen met de dag beter gaat lukken. Geniet er samen van. Liefs van ons dikke kus

Anneke 2020-02-06 06:14:21

Ziet er geweldig uit, hopen dat de jetlag snel verdwijnt. groetjes en een xje aan hayley.

koen 2020-02-06 08:21:01

Leuk om jullie belevenissen zo mee te volgen! Veel plezier nog! :)