Miami

Verenigde Staten, Marathon

Dag 3 worden we weer vroeg wakker op Marathon. Dus op tijd naar het strand gegaan. Maar een paar mensen te zien. Stranden zijn hier niet lang en niet breedt. Geen duinen en huizen direct aan het water/strand. Mooi aangelegde speelplekken en picknicktafels zijn er vaak bij te vinden. Hayley heeft plezier met een emmer, schep en strandbal. Tegen de tijd dat we gaan (uur of 10) zijn er twee andere mensen op het strand neer gestreken.

We checken om 11uur uit, eten een ijsje bij Island Time Diner. Nu zijn we klaar om naar Miami te rijden. Hayley slaapt lekker en bij de tussen stop is het tijd voor Dumbo via de tablet aan te zetten. Zoals gewoonlijk is het precies 5minuten voor arrival beu en wil ze uit de auto. Heel fijn als je de weg moet zoeken 😅

Om 15uur zijn we op bestemming. Hayley is duidelijk niet eens met binnen zitten (je moet toch je spullen uitladen en haar tent op zetten). Dat we het voor vandaag houden bij buiten zitten en half 6 eten en boodschappen doen.
Even tijd gespendeerd aan wat we morgen gaan doen en waar we na Miami naar toe gaan. In het laatste nog geen keuzes gemaakt...