Vliegen naar San Francisco

Nederland, Batahoevedorp

De extra lange dag die tegen de tijd in reizen heet!

De wekker in het Ibis Hotel gaat om 5 uur. Om 6 uur nemen we de bus van het hotel naar Schiphol.
Alles loopt vlot bij het bagage afgeven, tot en met de security.
Binnen het uur zijn we bij de terminals.
Lekker even rondgelopen, Hayley heeft zich met haar rugzak vol spullen vermaak en wij hebben ...

Het vliegtuig boarden loopt ook vlot. De komende 10-12 uur in het vliegtuig doorgemaakt met spelen
film/ spelletjes.

Geland NL tijd 20.53 uur in San Francisco.
De Douane ging tergend langzaam, meer dan een uur?! Computer problemen waren de oorzaak.
Koffers waren al van de band gehaald & vervolgens de huur auto halen ging vlot. Eerst stonden we bij een Dodge, die Bert net een maat te groot vond. Nu in een Mazda 5 naar San Francisco.
Korte stop bij Target en in 30 minuutje op bestemming.

Hayley is geduldig geweest, lief en heeft in het vliegtuig zelfs even geslapen.

Wat fijn dat jullie een prima reis achter de rug hebben, Hopelijk ivm tijdsverschil toch kunnen slapen. Het avontuur is begonnen. Wij volgen gezellig via deze blog. Dikke knuffel speciaal voor Hayley Liefs van ons

Anneke 2023-04-25 08:50:35

Mooi dat de reis meegevallen is, en nu genieten van jullie vakantie. ik hoop dat je veel kunt bekijken . Heel veel groetjes Anita en Ad