Grand Teton National Park

Verenigde Staten, Saint Anthony

Een rit van geen 85km brengt ons in 2uur met een bochtige 10% hellingen bergpas naar Grand Teton National Park.
Wederom een ronde gereden van een kleine 70km en op een paar plekken gestopt. Foto's gemaakt, marmotten/bevers gezien, naar een waterdam gekeken, een wandeling langs Jenny Lake van 7km, op flinke afstand nog Elk en Bizons gezien.
Het valt wat tegen als je Yellowstone gezien hebt. Een deel van de trails zijn nog dicht en de beren activiteit lijkt erg hoog. Gelukkig geen beer gezien!

Het weer Grand Teton.
Partly cloudy skies during the morning hours will become overcast in the afternoon. A stray shower or thunderstorm is possible. High 54F. Winds SW at 10 to 15 mph.

Goedemorgen weer 😊 fijne dag samen. Groetjes van ons.

Wendy 2017-05-17 07:38:51

Hi daar vakantie gangers! Mooie grote auto en geen beren op de weg πŸ˜‚ Op naar de volgende dag enjoy πŸ˜˜πŸ‘πŸ’‹

Anneke en Rob 2017-05-17 08:04:14

Goede morgen samen. Weer een nieuwe dag voor de boeg. Wie weet wat die brengt. We volgen jullie verslag met heel veel plezier. Groetjes Anita en Ad

Anita en Ad 2017-05-17 14:14:33

Heb je al een plan b als als je Beren tegen komt :P