Whale watching

Verenigde Staten, Edmonds

Het lijkt geen goed begin te krijgen toen Bert om 2 uur met migraine wakker werd.
9.30 uur is het zo ver. (Lokale tijd van schrijven 6.44)

8.30uur present bij de check-in op de catamaran Chilkat. Binnen een uur zien we meteen 3 gray whales. Opvolgend zien we Transient Orcas T11 mama, haar 2 zonen en biggest bull T13.
Het weer word slechter, de wind neemt toe en de regen komt nu flink naar beneden. We zien zeeleeuwen op een groene boei dobberen. Rond 13.00uur zien we Seattle van zee af en de Olympic Mountains.

14.00uur terug aan land en er is geen regenplan. We hebben me de auto in de buurt een grote mall en wat discounters bezocht.

Morgen gaan we Seattle in. Even uitgezocht na het eten welke bus/metro we moeten hebben.

Het weer.
Rain. High 57F. Winds S at 10 to 15 mph. Chance of rain 90%. Rainfall near a quarter of an inch.

Wat jammer van het weer! Wel top dat jullie die grote beesten gezien hebben! Ik ga duimen voor het zonnetje! Dikke kus💋💋💋

Anneke 2017-05-12 18:28:16

Super cool!!! Op naar de zon