Daytona Race Track

Verenigde Staten, Deltona

Dag 8
Daytona Race track

Om 9.30 uur staan we in de rij om in een 'treintje-getrokken-door-Ford-SUV' te stappen. Klein groepje van 21 man op deze vroegste rond rit van 90 min.
Bij de pitlane geweest en al vele gasten die met de camper naast en in de oval gestald zijn. We hebben alle 40 auto's gezien via garage-windows. Ze zijn gestald, omdat ze van het weekend de baan op gaan. De fan zone is zo gebouwd dat de drivers altijd erdoor heen moeten en de Garages hebben naast een window een doorgiftluiken om dingen te laten signeren.
Daarna ook de tribune opgegaan en zagen auto's rijden voor de race-day (konden we ook doen, als je maar betaald). Op etage 4 zaten we super hoog en hadden mooi overzicht van de ovale race track met 4 bochten van 31graden.
Hayley vond het prachtig, de auto's en de hoogte.

Hoe warm is het: 87F = 30,5 graden
Tot vrijdag blijft het zo lekker warm. Daarna word het 20 graden met regen... We gaan zien hoe het verder ontwikkeld 🤗

Hoeveel foto's kan ik na deze dag nog maken: 34.
Dus straks even de foto's overzetten zodat ik er weer 200+ kan maken 👍

Wat leuk om te zien! Jullie genieten dat is te zien! 🤣😍😘