Vliegen terug

Verenigde Staten, Las Vegas

Onze vlucht is vandaag pas 16.10 uur. Dus hoeven we niet veel eerder dan 10-11 uur bij het hotel weg.

We zijn vroeg wakker en ontbijt op laag tempo. Hayley vind het spannend en kan ook niet wachten haar vriendjes weer te zien!
Na het ontbijt rustig te hebben genuttigd, gaan we ons klaar maken en de koffer indelen zodat alles mee kan. We hebben ruimte en gewicht over. (Tas 13 kg en koffer 19,5 kg) Niet te vergeten dat we een 3e tas mee hadden mogen nemen, waar we net als op de heenweg geen gebruik van maken.
De auto aftanken voor dat we hem inleveren is ingecalculeerd. Toch is Bert het wachten in het hotel beu, dus gaan we tegen half 10 rustig op pad.
Inleveren van de auto is dan om 10.55 uur super snel afgewikkeld. De donker blauwe Nissan Rogue SW werd ingeleverd met 3086 miles / 4966 km meer op de teller.

We lopen richting de transfer bussen en die komt precies aanrijden. Omdat het niet druk is kunnen we meteen doorlopen.
Bij Terminal 3 moeten we helemaal achter aan zijn. De balie gaat pas tegen 12 uur open, dus we lezen wat en drinken koffie. Ook heb ik Hayley met 5 potjes Uno ingemaakt (4x gewonnen). Er waren nog een paar mensen uit Veghel ook op tijd en daar hebben even samen mee gekletst.
We mochten van het personeel al vast labels voor de koffers aan maken. Dus om 12.15 toen de balie open ging, stonden we 5 minuten later al in de rij voor de Security.
Ook daar hebben waarschijnlijk een kwartier gewacht, ook lekker vlot dus!
Daarna even lopen, lunchen en verder wachten tot 15.10 uur voor het boarden.

Tot maandag 13 mei om 11.15 uur NL tijd

Goede reis en wij kunnen niet wachten jullie weer te zien/ knuffelen en al die mooie reisverhalen te horen.

Anneke 2024-05-13 07:42:22

We hopen dat de terugreis voorspoedig verloopt. We willen jullie snel weer zien🥰