Laatste reisdag richting Miami

Verenigde Staten, Immokalee

Dag 19

Reisdag naar Miami.
We zitten in een Holiday Inn, 30min van het vliegtuig en 15 min van Sawgrass Mills Outlet Shopping mall.

Als we om 10uur de route naar Miami in zetten rijden we nog een keer door de groene staart van Florida. Het is zonnig geweest, warm voor de winter en ook nog eens erg groen. Ik heb de vlinders en de bloemen wel gemist, de warmte en de zon hebben veel goed gemaakt. Vandaag is echter een relatief zonnige maar koude start van de dag (20 graden en wind).

Hayley valt bijna meteen in slaap. Die komt een paar uurtjes te kort, die is al twee dagen bang dat we haar gaan vergeten. Dus slapen bij pappa of mamma is het enige wat ze wil, al kost dit vaak wel 40-60min voor ze dan uiteindelijk slaapt.

Als we de bewoonde wereld/rand van Miami bereiken hangen er donkere wolken boven de verstedelijking. Het regent af en toe even, maar niet de tropische stortbui met onweer waar Florida om bekend staat. We stoppen rond half 12 bij een iHop voor de lunch, vlakbij het hotel. Hayley word exact 2min voor arrival wakker, timing. Tegen 1 uur zijn we bij het hotel en kunnen gelukkig de koffers achter laten. Inchecken gaat nog niet.
Op naar de Outlet, vertier onder een afdak. Ik koop nog schoenen en een rugzak. Bert kijkt in de Dick's maar ziet niet wat hij zoekt. Hayley sjouwt af en toe met een tas. Ligt huilend van frustratie in het gangpad, omdat het niet gaat zoals ze wil. Of zit lekker in de buggy rond te koekeloeren.
We eten er wat, op tijd, want als we moeten inchecken spullen omhoog en Hayley om 19 uur in bed hebben... Kan het wel eens aanpoten worden (disclaimer voor Bert-planner-Leemput)
In ons Kingsize bed wil de mini-me tussen ons in, na 50 min ligt ze met een beetje hulp te slapen. Pa en ma rommelen wat, ontspannen en morgen vroeg laden we de koffers in/af.

Goede reis

Rob 2020-02-23 09:38:11

Wat is jullie tijd daar omgevlogen. We zijn benieuwd naar de vele foto’s Goede terug reis 💋💋💋