Zion National Park

Verenigde Staten, St. George

In 50minuten zijn we in het Zion National Park. De parkeerplaats bij het park waren al vol, dus moesten in het plaatsje Springdale parkeren. Schijnbaar is dat heel normaal hier.
Watchmen Trail gelopen, in een uur of 2 hebben we 4,3km met een kleine 112 m omhoog. Mooi uitzicht op Springdale, lower Zion Canyon en Towers of the Virgin.

Terug naar de Visitors center om uit te puffen en water bij te vullen.
Met de bus naar Emerald Pools Trail, daar de lower pool Trail gelopen die overging in de Kayenta trail richting Grotto. Daar waren we ook twee uur zoet mee met n kilometer of 4-5. Met de bus terug naar de Visitors center en te voet naar de auto.

Veel wilde bloemen, mooie vlinders, slang en salamanders gezien. Eekhoorntjes en veel mooi zingende vogels ontbraken gelukkig niet op deze zonnige dag! Vegas here we come!

Het weer.
Mainly sunny. High 78F. Winds E at 10 to 15 mph.

Ff lekker opwarmen in de woestijn dan maar !

Rob 2017-05-20 07:30:22

Goedemorgen vanuit Dongen en ja hoor hier schijnt gelukkig ook de zon! Rob is onderweg naar huis (3 dagen Heidelberg) en moet nu nog ff 4,5uur naar huis rijden 😜 Wat een sportievelingen zijn jullie !! En Bert die pet staat je goed hoor! Fijn weekend en op naar Vegas! 💋💋💋

Anneke 2017-05-20 08:07:39

Gaaf en wat een mooie omgeving!

Niels 2017-05-20 12:55:21

Hallo vakantie gangers Aan de tekst en foto's te zien hebben jullie het naar je zin. Geniet er nog van en veel plezier in Vegas