Helle rit Bakersfield

Verenigde Staten, Bakersfield

Hoe warm was het? 37-40 graden OOK in de auto. De colafles-snoepjes zijn zelfs gesmolten! Wij bijna ook 😒
Helaas Aircostuk!
4 uur in de hitte gereden, een drukpan op wielen of wel een sauna op wielen.
In Barstow konden we de auto niet ruilen (2uur onderweg), daar bij de Wallmarkt maar ijs en ander kouds gegeten.

Eerst ingecheckt bij het hotel en nog eens met alemo gebeld. Op het vliegveld hier in Bakersfield kunnen we de auto ruilen! 🎉

Morgen ook van kamer wisselen, omdat de koelkast ontbreekt zoals wij geboekt hadden. We blijven 4dagen hier. Leuk zwembadje in de luwte en schaduw van het hotel. Met n dag naar Sequoia, maar of dat morgen is...

Het weer.
Clear skies. 102 F. At night a low 71F. Winds NNE at 10 to 15 mph.

Auto ruilen, kamer met koelkast, zwembadje in de tuin..dat moeten toch fijne dagen worden! Sequoia kan overmorgen ook nog! Eerst uitrusten en bijkomen. Veel plezier.

Trudy 2017-05-23 08:37:38

De nieuwe auto is wel cool!!! Geniet van het zwembad daar is alleen voor te houden. Wij hebben ook leuk nieuws. 4 Jonge uiltjes in de nestkast. Jullie nog veel plezier en geniet ervan. Grtjes Anita en Ad