Seattle Underground Tour

Verenigde Staten, Tumwater

Vandaag staat een ochtend rit naar Seattle centrum op het programma. Dat kan druk worden en gelukkig waren we heel vroeg wakker (3.00 uur) en hebben we een parkeerplaats gereserveerd.

Tegen 6uur gingen we weg, na dat we hadden gegeten uiteraard.

Uiteraard was er heel wat verkeer. We parkeerden rond 7.45 uur de auto vlak bij Unionstation en de 2 stadions.
Omdat we vroeg waren doorgelopen naar Pier 55. Toen via Pikes Market Place terug naar de Underground Tour. 3x heeft hij ons een stuk onder de grond gebracht met wat tekst en uitleg. Rond 12 uur kwamen we boven de grond.
Geluncht voor op het plein.
Vervolgens weer terug langs de Pikes Market naar de Space Needle, daar het speelplein op achter Museum of Pop Culture.
Toen zo'n 5km terug naar de auto, via 3th Av. Er waren toch een hoop zwervers op straat. (15-17km gelopen waarschijnlijk)

Tegen 18uur terug bij het motel voor het eten. Waren flink moe naar al die stappen vandaag.

Nog een wesp van de kamer gevangen en tegen 19.30uur lag Hayley te slapen en wij binnen 2 uur erna. We zijn nog niet op orde na die vlucht.

Leuk hoor Weer een ervaring rijker 😘

Anneke 2024-04-24 07:13:59

Een mooi begin van jullie avontuur