Terug reis

Verenigde Staten, San Mateo County

Het is grauw en koud als we weg gaan uit San Francisco.
We ontbijten eindelijk met een pannenkoekprinter!
On 8.30 uur gaan we richting de auto om hem vervolgens vol te tanken en naar het vliegveld te rijden. Het is vrij druk op de binnenwegen, gelukkig rijd de snelweg lekker door. Het is maar 5 km en we vinden de car-rental snel terug. We zijn de eerste in een nieuwe rij, dus zijn binnen 5 minuten klaar.
Met de Air train maken we het hele rondje vliegveld om op International Terminal G te komen.

Rond kwart over 10 zijn de koffers afgegeven (zelf een tag uitprinten en bij een hoop koffers zetten). En binnen 3 kwartier door de security, dat viel niet tegen (er waren maar 2 man aan het werk eb je moet echt alles uit doen en uit je tas halen).
Er zijn niet zo veel winkels, en we hebben nog wat dollars te spenderen...

Er was een 15 minuten vertraging. Op de boarding tijd hadden ze dit niet toegepast. Gebrek aan communicatie zorgde voor veel staan, zeulen en wachten. Dus niet om 13.10 uur, maar op 13.33 uur gingen de eerste aan boord. Hopelijk halen we 14.03uur zoals gezegd werd (dat is dus incl de vertraging)

Misschien heb ik 2 a 3 uurtjes geslapen en Hayley ook zoiets. Verder geen gezeur, lekker samen zitten en gegeten.

Geland met een half uur vertraging, rond half 10.
Douane leek een enorme lange wacht te worden, maar Gelukkig stonden we om 10.17 uur al buiten op de hotel bus te wachten!
Ook die kwam iets later en sloot mooi aan.
Tegen 12 uur waren we terug in Dongen.
Nu de schone taak om wakker te blijven... Daar ben ik slecht in, zonder slaap. Gelukkig schijnt de zon!