Zion & zwemmen

Verenigde Staten, Saint George

Zo de wekker was erg vroeg, maar met rede: binnen een uur stonden we om 7 uur in het park op de parkeerplaats. Er is maar een beperkt aantal plaatsen die je gratis de gehele dag kunt gebruiken.
We besluiten de Emerald Pools te lopen. De brug bij de Lodge bleek afgesloten, dus liepen we het pad naar se Grotto - lunchplaats en staken daar de rivier over. Het was nog niet echt druk te noemen en hebben heerlijk relaxed gelopen. We kwamen al wel mensen tegen. Bij de pool alleen de 'lower' gelopen en de weg die we gekomen waren weer helemaal terug gelopen. (Er is nog een Middle and Upper Pool). Een kleine 5 km totaal gelopen.
Omdat we dit park goed kennen en we eigenlijk alleen nog maar lange trails kunnen lopen (7km en meer) besluit we het zo voor gezien te houden.
Na 10 uur zijn we weer bij de auto en zijn met boodschappen en een Pizza omweg om 13 uur thuis gekomen.
We hebben gerust daarna tot 15 uur en zijn Hayley en ik het zwembad weer ingedoken. Tegen 17 uur weer terug voor de douch en het diner.
Morgen weer lekker uitslapen en een zwembad-niks dag.

Wat een prachtige natuur! Heerlijk zwemmen als afsluiting van de dag Genieten toch ?

Anneke 2024-05-09 07:39:22

Wat een imponerend gebied. Prachtig. Ik zie op de foto’s dat jullie genieten. 🥰

Yvonne 2024-05-09 08:05:20

Wat is het daar prachtig. Echt indrukwekkende natuur. 💋

Anita 2024-05-09 08:44:06

Wat super weer. Geniet ze nog en Hayley jij verdient een medaille voor al dat lopen.